5 + 1 érv, amiért tervezd be a jövő évi marketing költségvetésbe a reklámajándékot

marketing terv

Itt a jövő évi a marketing költségvetés tervezésének ideje. Amikor összeállítod a marketing mixet, ne hagyd ki a különböző alkalmakra készülő reklámajándékokat sem. Segítünk, hogy mit nem szabad elfelejtened!

A reklámajándék fontos eleme a marketing mixnek. Egy kutatás szerint 44%-al növeli az egyéb marketing eszközök hatékonyságát. Érdemes ezért jól megtervezned, milyen alkalmakra milyen céges meglepetéssel készülsz.

Lássuk, mi az, amit nem szabad elfelejtened!

1. Munkavállalók onboarding csomagja

Az új belépőket fogadd olyan céges csomaggal, amitől azonnal a cégnek tartozónak érzik magukat, ezzel növelve az elköteleződés érzését. Logóval ellátott mappában add át a munkaszerződését, jegyzettömb, toll, és kisebb-nagyobb irodai apróságok szerepelhetnek a csomagban.

2. Kampányok kiegészítő üzleti ajándékai

Különböző marketing kampányaid támogasd meg a vásárlóidnak, ügyfeleidnek szánt ajándékokkal. Gondold végig, milyen rendezvényeken jelenik majd meg a cég az évben, és oda milyen típusú apróság vihető a közönségnek: logózott toll, emblémáddal ellátott cukorka.

Ha szoktatok nyereményjátékokat szervezni, a megnyerhető tárgyakat is már most kiválaszthatod, betervezheted a költségvetésbe.

3. Munkavállalói ajándékok: karácsony, törzsgárda tagság

A munkavállalóknak juttatott ajándékok nagy mértékben növelik az elköteleződést. Az elkötelezett alkalmazott motiváltabban dolgozik, nem csak a szükséges minimumot hozza.

A meglepetésekkel kifejezheted, hogy hálás vagy az elköteleződéséért és elismered a teljesítményét. Egy korábbi cikkben már összegyűjtöttük, milyen alkalmakra adhatsz az alkalmazottaknak ajándékot >>

4. Ajándékok üzleti partnereknek

Elsősorban az év vége az az időszak, amikor az üzleti partnereinknek megköszönjük az egész éves együttműködést egy ajándékkal. Érdemes már most, az idei címzett listával frissen a kezedben megtervezni a jövő évi büdzsét. Belekalkulálva természetesen, hogy az idei évben új partneri kapcsolatok formálódnak majd.

Az üzleti partnereknek nyújtott ajándék kiváló alkalom arra, hogy a céged értékeit is kommunikáld és ápold a kapcsolatokat. A személyesség minden szakmai kapcsolatban fontos, ezért remek eszköz egy jól megválasztott ajándék.

5. Munkaruha, emblémázott irodai kiegészítők

A logóddal ellátott ruhát az alkalmazottak büszkén viselik, ha szeretnek a céghez tartozni. Válassz olyan kiegészítőket, amelyek szívesen vesznek fel. Gondolkodj a céges csapatépítőn közösen viselt kiegészítőben vagy ha olyan pozícióról van szó, a mindennapi munkavégzés során viselhető, hasznos kellékekben.

+ 1 Termék bevezetése, forgalom élénkítése

Mindenki szeret ajándékot kapni. Máshogy állunk ahhoz, aki kedveskedett nekünk, jó érzéseket ébreszt. Éppen ezért nagyon jó ötlet egy termék bevezetése során ajándékban gondolkodni, amelyet felajánlasz a vásárlóidnak. Ismerjék meg az újdonságod, ha figyelmet fordítanak rád, meghálálod.

A forgalom élénkítésének is jól működő eszköze. Vásároljon most, és ajándékot kap a választott termék mellé. Ha már egy ideje halogatta, bizonytalan volt, most elköteleződhet a vásárlás mellett, ha ajándékot kínálsz neki.

A marketing akkor működik jól, ha az érzelmekre is hat. A kiváló marketing stratégia arról ismerszik el, hogy az egyes elemei támogatják egymást. A reklámajándék olyan eszköz, ami kiváló kiegészítője bármilyen jellegű marketing kommunikációdnak. Támogatja, növeli a hatékonyságát. Számolj vele, és meglátod, megtérül!

IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

Ne maradj le a legjobb ajánlatokról!

Iratkozz fel a hírlevelünkre! Két hetente kapsz majd levelet tőlünk, amiben a következőket találod:

  • termékajánlatok, akciók
  • szakmai cikkek az ajándékmarketing, a céges ajándékozás témájában
  • szakmai rendezvény ajánlók
Please wait…

Sikeres feliratkozás!