Gyakran ismételt kérdések

Kaphatok-e segítséget az ajándéktárgyak kiválasztásában?

Igen. Ha nem tudsz választani termékeink közül, vagy nem tudod eldönteni, hogy az adott kampányt melyik termék támogatná a leghasznosabban, munkatársaink készséggel állnak rendelkezésedre a legmegfelelőbb termék kiválasztásában.

Hogyan kérhetek árajánlatot?

Ajánlatkérésed elküldheted e-mailben vagy levélben. Kérjük, add meg a kiválasztott termék megnevezését és mennyiségét. Ha szeretnéd emblémáztatni, akkor a logót, illetve az erre vonatkozó elképzelésed is küldd el. Ha van konkrét időpont, amikorra szeretnéd a terméket megkapni, azt is add meg. Munkatársunk 24 órán belül válaszolni fog.

Hogyan adhatom le megrendelésemet?

Megrendelésed e-mailben vagy levélben küldheted el hozzánk.

Kapok-e visszaigazolást a megrendelésemről?

Megrendelésed minden esetben írásban visszaigazoljuk.

Van-e minimális rendelési mennyiség?

Minden terméknél feltüntettük a minimálisan rendelhető mennyiséget.

Kaphatok-e mintát a termékből?

Ahhoz, hogy ki tudd választani a Neked megfelelő terméket, szükséged lehet termékmintára. A mintát munkatársunktól kell kérned, és futárszolgálattal tudjuk eljuttatni, melynek költsége Téged terhel.

Mennyi ideig lehet nálam a minta?

A mintadarabokat legkésőbb 15 napon belül kérjük visszajuttatni. Ellenkező esetben kénytelenek vagyunk kiszámlázni.

A minta kiszállítási költsége kit terhel?

Kérésedre az általad kiválasztott termékből motoros futárszolgálatunk igénybevételével mintát biztosítunk. Ennek költségéről munkatársunk tájékoztatni fog.

Van-e lehetőség a termékek logózására?

Az oldalon található valamennyi termék emblémázható.

Kapok-e segítséget az emblémázási mód kiválasztásában?

Munkatársaink készséggel segítenek a termékhez legjobban illő emblémázási eljárás kiválasztásában.

Hova fordulhatok a panaszommal?

Amennyiben az áru átvételekor vagy rendeltetésszerű használata során hibát észlelsz, kérjük, fordulj kapcsolattartódhoz.

A hibás áruval együtt a vásárlás tényét igazoló számlát és szállítólevelet (illetve jegyzőkönyvet) is el kell juttatnod hozzánk.

Számlázással kapcsolatos reklamációddal fordulj pénzügyi osztályunkhoz a matrai.mariann@gift-house.hu címen, vagy hívd kapcsolattartódat.

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Megrendeléskor az alábbi fizetési módok közül választhatsz:

  • 100.000 Ft alatti rendelés esetén készpénzfizetés, előreutalás vagy postai utánvét
  • 100.000 Ft feletti megrendelés esetén 8 napos átutalás

Előleget minden esetben kérünk, melynek mértéke 60-80%, esetenként több is lehet.

Hogyan történik a megrendelt áru kiszállítása?

A termékek beérkezése, emblémázása után az áru átvétele történhet:

  • vevői szállítással
  • postai úton
  • futárszolgálattal

Milyen szállítási határidővel kaphatom meg a kiválasztott terméket?

A gyártási idő 2-4 hét terméktől és leterheltségtől függően.

Ha ajánlatot kérsz tőlünk, abban minden esetben feltüntetjük a termékre vonatkozó szállítási határidőt is.