Persona grata

A perszonalizálás napjainkban a marketing egyik legnépszerűbb hívószava. Könnyű megérteni, hogy miért, hiszen a vásárlók, ügyfelek elkötelezettségének növelését és ezáltal a saját bevételeink emelkedését ígéri. Alapvetően a személyre szabást foglalja magában, amely lényegében az egyes felhasználókra vonatkozó információk felhasználását jelenti a felhasználói élmény javítása érdekében. Az alábbiakban azért ennél részletesebben és közérthetőbben is megpróbáljuk kifejteni… 😉

Mátrai Mariann vagyok, a Céges Édesség és a Gift House Studio alapítója.
1995 óta a marketing egy speciális területére fókuszálok: az üzleti és reklámajándékokra.

A perszonalizálás, magyarul a személyre szabás alatt általában olyan stratégiát szoktunk érteni, amely adott terméket vagy szolgáltatást az egyes felhasználók számára egyedivé tesz.

A személyre szabás alkalmazás nem mindig egyszerű feladat, hiszen az emberek adatainak összegyűjtését feltételezi, ami adatvédelmi kérdéseket vethet fel.
A vonatkozó jogszabályok tiszteletben tartása mellett ez viszont nem jelenthet különösebb akadályt.

Bár a véleményünk nem minősül jogi tanácsnak, abban semmilyen kockázatot nem látunk, ha a jelentősebb vevőidnek, ügyfeleidnek, illetve saját munkatársaidnak névre szóló üzleti ajándékot adsz. Sőt, minden bizonnyal kifejezetten pozitív hatást érhetsz el vele…

A személyre szabott élmény ugyanis örömmel tölti el a legtöbb embert.
Sokan szeretik a személyre szabott megoldásokat, a névre szóló üzeneteket és gesztusokat. Ilyenkor azt érzik, hogy fontosak a másik számára. Egyénként kezelik őket, nem pedig differenciálatlan tömegként.

Ugyanez vonatkozik az üzleti ajándékokra is.
A személyre szabott ajándék azt mutatja, hogy törődsz azokkal, akiket megajándékozol.
Legyen szó akár céges rendezvényekről, akár karácsonyi jókívánságról, fontos, hogy amikor csak lehetséges, perszonalizáld az üzleti ajándékokat.

Ez sokkal eredményesebben erősíti a vevőid, ügyfeleid vagy munkatársaid és a vállalkozásod közötti köteléket. A stabil, kölcsönös megbecsülésen nyugvó kapcsolat pedig a lojalitás, a hűség záloga.

Az sem utolsó szempont, hogy egy névre szóló ajándékot a legtöbb ember hosszabb ideig tart meg, mint bármi mást.
Ez pedig garanciát jelenthet arra, hogy akár évekkel később is a céged jusson az eszükbe, amikor szükségük lesz az általatok kínáltakhoz hasonló termékre vagy szolgáltatásra.

Nem árt ügyelni arra is, hogy az ajándék valamilyen módon kapcsolódjon a céged által kínált termékekhez vagy szolgáltatásokhoz.
Ha például pénzügyi szolgáltatásokkal foglalkoztok, akkor sokkal relevánsabb egy névre szóló, minőségi bőrtárca, mint mondjuk, egy kulacs.

Az ajándék perszonalizálására – az adott tárgytól függően – számos lehetőség nyílik.
Leggyakrabban a gravírozást, a hímzést vagy a nyomtatást szokták alkalmazni.

De mik azok a dolgok, amelyeket perszonalizált üzleti ajándékként használhatsz?
Szinte korlátlanok a lehetőségek, de fontos, hogy mindig valami olyat válassz, aminek a megajándékozottak örülnek és hasznosnak találják – tehát jó eséllyel használni is fogják.

Egyik legnagyobb beszállítónk, a Xindao katalógusában számtalan lehetőséget találhatsz erre. Kattints ide!

Ha kérdéseid lennének, tanácsot vagy rendelni szeretnél, keress meg mielőbb, hogy még karácsonyra elkészülhessenek a perszonalizált üzleti ajándékaid.


A napi hírekért, különleges ajánlatokért kövess bennünket a Facebookon és a LinkedInen!


Ha szeretnél rendszeresen hasznos információkat kapni az aktuális reklámajándék és egyéb marketing témákról, iratkozz fel a Céges Édesség / Gift House Studio hírlevelére. Ráadásul ha ezt most teszed meg, emailen azonnal megkapod az Adni és kapni az üzleti életben – Az üzleti ajándékozás „illemszabályai” című e-könyvet, ami segíteni fogja az eligazodásodat ezekben a kérdésekben. Kár lenne lemaradnod róla… 🙂

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE!

Persona grata

A perszonalizálás napjainkban a marketing egyik legnépszerűbb hívószava. Könnyű megérteni, hogy miért, hiszen a vásárlók, ügyfelek elkötelezettségének növelését és ezáltal a saját bevételeink emelkedését ígéri.

Tovább olvasom »

Sajtközlemény 🧀

Nem elírás, valóban sajttal kapcsolatos hírünk van. 😉 Az ünnepi hajrában ugyanis egy különleges termékkel bővítettük kínálatunkat: megkezdtük a Csíz Sajtműhely díjnyertes kézműves sajtjainak céges

Tovább olvasom »