Nyáron terem a babér

Gyorsan tisztázzuk: nem váltottunk profilt, ezentúl sem fogunk kertészeti kérdéseket elemezgetni (bár a virágokat szeretjük, és egyébként sem vagyunk rossz emberek 😉). A fenti címmel mindössze arra akartuk felhívni a figyelmet, hogy a közhiedelemmel ellentétben nem feltétlenül ül le a piac a nyári hónapokban. Aki sikert akar elérni a vállalkozásában, az ilyenkor is eredményesen folytathatja marketing-erőfeszítéseit. Persze nem mindegy, hogy mit és hogyan…

Mátrai Mariann vagyok, a Céges Édesség és a Gift House Studio alapítója.
1995 óta a marketing egy speciális területére fókuszálok: az üzleti és reklámajándékokra.

Bár az elmúlt másfél évben a pandémia fenekestől felforgatta a világot, idén nyárra szerencsére konszolidálódott a helyzet annyira, hogy a tavaly elmaradt rendezvényeket – némi korlátozással ugyan, de – meg lehet tartani.

Ez nemcsak a résztvevőknek és a rendezvényszervezőknek nagyszerű hír, hanem azoknak a vállalkozásoknak is, amelyek célközönségüket ilyen csatornán keresztül (is) hatékonyan tudják elérni.

A teljesség igénye nélkül néhány példa a lehetőségekre:

  • konferencia
  • roadshow
  • kapcsolatépítő találkozó
  • szakmai vásár
  • kiállítás
  • céges találkozó
  • nyílt nap, családi nap
  • termékbemutató
  • díjátadó gála
  • jótékonysági esemény
  • csapatépítő
  • ünnepség koncert, fesztivál

Ami mindegyikben közös, hogy a szervezők és a résztvevők egyaránt maradandó élményt szeretnének nyújtani, illetve kapni.

Ebből a szempontból a főszerepet nyilvánvalóan az esemény tartalmi elemei játsszák.
Hiszen hiába kiviteleznek valamit látványosan, ha nem ad olyan értéket, amit jó érzéssel magukkal vihetnek a vendégek.
Ez az érték persze elsősorban képletesen értendő, bár bizonyos esetekben akár szó szerint is igaz lehet.

A kézzel fogható érték kategóriájába tartoznak azok az emléktárgyak is, amelyeket a résztvevők ilyen alkalommal ajándékba kapnak. Ilyenkor a morális és/vagy használati érték jóval fontosabb szempont, mint a pénzbeli.

Egy jól kitalált céges ajándékkal meg lehet sokszorozni a rendezvény hatásának időtartamát és intenzitását is. Jó esetben akár évek múltán is a megajándékozottak eszébe juttathatja, hol voltak és hogy érezték magukat.

Mit érdemes egy nyári rendezvényre ajándékba adni?

Természetesen elsősorban a célközönség, illetve a tematika határozza meg, hogy mi jöhet szóba.

Általánosságban ugyanakkor elmondható, hogy a logózott kulacsok, strandlabdák, frizbik, tornazsákok és táskák, esőkabátok és esernyők, polártakarók stb. mind abba a csoportba tartoznak, amelyek szóba jöhetnek.

A sort persze hosszan lehetne folytatni, most mégis kiemelnénk két olyan terméket, amely nyári rendezvényekhez kifejezetten ideálisnak tekinthető.

Az egyik egy szezonális termék: a reklámvíz.

Elérhető szénsavas és mentes változatban 0,5l-es, illetve cukormentes 0,33 l-es ízesített reklámüdítő (pl. limonádé, zöldalma, málna és eper). Utóbbinál az üdítő színezésére is van lehetőség (sárga, piros, narancs, kék, zöld stb.), így még inkább az adott márka arculatához vagy marketing üzenetéhez igazítható.

A másik általunk ajánlott termék nem szezonális, viszont kis méreténél és súlyánál fogva a legkevésbé jelent logisztikai kihívást, ami rendezvényeknél óriási előny.

Ez nem más, mint a reklámtoll.

reklámtoll

Ha esetleg elkerülte volna a figyelmedet, még egy bő hétig rendkívül kedvezményes feltételekkel rendelhetsz elegáns megjelenésű, fém golyóstollakat gravírozással.
Egy ilyen ajándékkal garantáltan évekre belevésheted a márkádat a célközönséged emlékezetébe.

Kérdés vagy egyedi kérés esetén örömmel állok rendelkezésre.
Sikeres nyarat kívánok! 🙂


A napi hírekért, különleges ajánlatokért kövess bennünket a Facebookon és a LinkedInen!


Ha szeretnél rendszeresen hasznos információkat kapni az aktuális reklámajándék és egyéb marketing témákról, iratkozz fel a Céges Édesség / Gift House Studio hírlevelére. Ráadásul ha ezt most teszed meg, emailen azonnal megkapod az Adni és kapni az üzleti életben – Az üzleti ajándékozás „illemszabályai” című e-könyvet, ami segíteni fogja az eligazodásodat ezekben a kérdésekben. Kár lenne lemaradnod róla… 🙂

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE!