Nyári rendezvény: érdemes megjelenned a cégeddel vagy sem?

nyári rendezvény

Nyáron számos szabadtéri rendezvény zajlik országszerte, melyeken cégeddel valamilyen formában meg tudsz jelenni. Kinek érdemes részt venni ezeken az eseményeken, hogyan szolgálja ez a márkaépítést, és milyen céges kiegészítőkkel készülj? Ezeket gyűjtöttük össze.

Miért érdemes részt venni?

Egy rendezvény kiváló terepe a márkád építésének. Ilyenkor a résztvevők szórakozni érkeznek, tehát ráérnek, nem rohannak, így a megfelelő üzenet segítségével jól kihasználhatod az alkalmat arra, hogy fókuszba helyezd, figyelmet irányíts a márkádra.

Olyan eseményekben érdemes gondolkodni, amelyek célközönsége egyezik a tiéddel. Így elérheted, hogy olyan emberekhez szólj, akik potenciális vásárlóid, ügyfeleid.

A rendezvényeken való megjelenés alkalmas arra, hogy új közönséget érj el, olyanokat, akik talán még nem ismerik a márkád. Különösen hasznos olyan vállalkozások számára, akik jelentős konkurenciával rendelkeznek: itt kipróbálhatják a te terméked azok, akik jelenleg mást használnak.

A márka építésének, elmélyítésének is remek eszköze a kitelepülés azok körében, akik már bizonyára ismernek téged. A jelenléted tovább erősíti, hogy te legyél az első gondolatuk, ha olyan terméket keresnek, amit te kínálsz.

Milyen formában tudsz megjelenni?

Klasszikus forma a standos kitelepülés, amikor termékeid, szolgáltatásodat bemutató anyagokkal veszel részt a rendezvényen. Ilyenkor közvetlen bevételre is szert tehetsz helyszíni értékesítéssel, feliratkozókat gyűjthetsz, megismertetheted a márkád.

Ha erre nincs lehetőség, az esemény típusából nem következik, más megoldás is elérhető, amivel a márkád mégis megjelenítheted. Kisebb rendezvények esetében szoktuk ajánlani az emblémázott vizek megrendelését, melyekkel a frissítőt biztosítod a résztvevőknek – akik így mind találkoznak a logóddal.

Nyereményjáték vagy tombola esetén márkázott ajándékot is felajánlhatsz, amelyért a résztvevők játszhatnak. Érdemes értékesebb dologban gondolkodni ilyenkor, amit szeretnének megnyerni a résztvevők. A márkád neve így többször elhangzik, akár molinón, online vizuális anyagon is megjelenhet. Ez olyan esetben a leghasznosabb, ha a közönség valószínűleg már ismeri a márkád, találkozott a névvel, és megerősítésként szolgál egy ilyen megjelenés.

Mindezek mellett pedig érdemes megemlíteni a saját szervezésű eseményeket, céges családi napokat. Egy ilyen alkalom jól hat a csapatkohézióra, erősíti az összetartást a kollégák között és javítja a közös munka hatékonyságát. Kihasználhatod arra is, hogy különböző ajándékokat, jutalmakat adj ilyenkor a munkavállalóknak – itt írtunk arról, milyen apropót találhatsz ehhez. A céges családi nap erősíti a lojalitást, a vállalkozás iránti elköteleződést is.

Hogyan szólítsd meg a célközönséged?

Fontos szem előtt tartani, ahogy arra már korábban is utaltunk, hogy a vendégek szórakozni érkeznek. Ne direkt értékesítő üzenetekkel várd őket, hiszen most kikapcsolódnak: nem szeretnének komoly vásárlói döntéseket hozni, értékajánlatokat végiggondolni.

Jobb eszköz, ha játékosan, kreatívan szólítod meg a közönséged, akkor sokkal szívesebben elköteleződnek melletted. Többen fognak téged felkeresni, és a márkád neve is mélyebben rögzül.

Mit adj a vendégeknek?

Minden esetben érdemes emblémázott céges ajándékban gondolkodni, hiszen ha nem is vásárolnak tőled, az ajándékokon keresztül magukkal viszik a logód, ami így később is eléjük kerül majd.

A szezonális ajándékok mindig jó ötletnek bizonyulnak, emblémázott víz, napszemüveg, szalmakalap – minden, ami kellemesen praktikus a melegben.

A rendezvény tematikájához is érdemes kapcsolódni, sporteseményre például nemzeti színű arcszínezőt emblémáztathatsz, a kreatív ötleteket a logózott ajándékok terepén is elismeréssel fogadják a leendő vásárlóid.

Gyerekeknek szóló rendezvény esetén mindig érdemes édességre is gondolni. Nyáron a csoki elolvad, de számos alternatívája elérhető: cukorka, nyalóka, müzliszelet vagy keksz is szerepel kínálatunkban, melyeket emblémázva ajándékozhatsz az édességet nagy örömmel fogadó gyerekeknek.

Az értékesítés támogatására és a márkád építésére a rendezvényeken való részvétel kiváló lehetőség. Fontos, hogy játékos és kreatív, emlékezetes üzenetekkel várd az érdeklődőket, így garantálva a hosszú távú marketing eredményt, és támogasd meg ötletes és egyedi céges ajándékokkal a jelenléted, melyek kiválasztásában és gyártásában tudunk neked segíteni!

IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

Ne maradj le a legjobb ajánlatokról!

Iratkozz fel a hírlevelünkre! Két hetente kapsz majd levelet tőlünk, amiben a következőket találod:

  • termékajánlatok, akciók
  • szakmai cikkek az ajándékmarketing, a céges ajándékozás témájában
  • szakmai rendezvény ajánlók
Please wait…

Köszönjük a feliratkozást!

Az E-Könyvet a következő linken tudod letölteni: <a href="https://cegesedesseg.hu/wp-content/uploads/2020/12/Ceges-Edesseg-Adni-es-kapni-az-uzleti-eletben.pdf">Adni és kapni az üzleti életben – E – Könyv</a>