A logózható vizespalackok praktikumuk és pozitív üzenetük miatt kiemelkednek a szokványos reklámajándékok tömegéből. Alkalmazásuk minden olyan vállalkozás számára ajánlott, amelyek nem csak a szavak szintjén törődnek vevőikkel, ügyfeleikkel, munkatársaikkal, és fontosnak tartják környezetünk megóvását is. Ráadásul mindezt szívesen kommunikálják is a külvilág felé a jól megérdemelt marketing hozadék reményében.
Mátrai Mariann vagyok, a Céges Édesség és a Gift House Studio alapítója.
1995 óta a marketing egy speciális területére fókuszálok: az üzleti és reklámajándékokra.
Az utóbbi időben egy új divatkiegészítő trendje figyelhető meg: az egyedi vizespalackoké vagy köznapi nevükön a kulacsoké.
Ezek az eszközök az egyre népszerűbbé váló koncepciók, a fenntarthatóság és az egészségmegőrzés kettősének gyermekeként születtek meg. Szimpla használati eszközből már-már státuszszimbólummá nőtték ki magukat.
Szervezetünk hidratálásának fontosságáról ma már talán senkit nem kell meggyőzni, és az óriási környezetkárosítást okozó PET palackok árnyoldalát sem kell bemutatni. Az eldobhatóság helyett az újrahasználhatóságot biztosító palackok mindkét problémára megoldást jelentenek.
Az amerikai Grand View Research kutatása szerint az újrahasználható vizespalackok értékesítése évről évre folyamatosan nő, a globális piac értéke pedig megközelíti a 8,4 milliárd dollárt.
A műanyag-szemét növekvő fenyegetése az egyszer használatos, nem lebomló palackok súlyos környezeti hatásai egyaránt az újrahasználható alternatívák irányában mozdítják el a keresletet.
Ennek eredményeként a fogyasztók egyre nagyobb százaléka kezd újrahasználható kulacsokat vinni magával a munkahelyére, az iskolába, szabadidős programjaira, de akár otthoni használatra is. Ebben a környezetvédelem szempontja mellett természetesen az egészségesebb életmód iránti vágy is komoly szerepet játszik.
A kulacsok tehát napjaink rendkívül népszerű használati tárgyaivá váltak, de emellett promóciós eszközként sem tekinthetők kevésbé jelentősnek.
Az Advertising Speciality Institute (ASI) 2020-ban készített, Global Advertising Specialities Impressions elnevezésű tanulmánya alapján a logózott kulacsok átlagosan 1400 megtekintést érnek el élettartamuk során.
Ez azt is jelenti, hogy a segítségükkel szó szerint fillérekből érhetjük el, hogy újabb és újabb emberek találkozzanak a márkánkkal, lássák a logónkat és/vagy marketingüzenetünket.
Ennél költséghatékonyabb marketingeszközt nehezen lehetne elképzelni…
Ezek a vizespalackok számtalan formában, színben és alapanyagban érhetők el.
Jellemzően üveg, rozsdamentes acél vagy alumínium, újrahasznosítható műanyag, szilikon, illetve más anyagokból készülnek.
Cégünk, a Gift House Studio hamarosan új kampányt indít, melynek keretében kétféle logózható kulacsot fogunk kínálni korlátozott ideig különösen kedvező feltételekkel.
Most még korai lenne mélyebben belemenni, de annyit elárulhatunk, hogy az egyik egy sportos, mégis elegáns megjelenésű üvegpalack nyomtatható neoprén huzattal, a másik pedig egy ugyancsak nyomtatható, illetve lézergravírozható, exkluzív megjelenésű alumínium kulacs lesz.
Figyeld Facebook oldalunkat, mert a további részletekkel hamarosan jelentkezünk.
Ha addig is szeretnél többet megtudni róluk, keress bátran személyesen!
Ha szeretnél rendszeresen hasznos információkat kapni az aktuális reklámajándék és egyéb marketing témákról, iratkozz fel a Céges Édesség / Gift House Studio hírlevelére. Ráadásul ha ezt most teszed meg, emailen azonnal megkapod az Adni és kapni az üzleti életben – Az üzleti ajándékozás „illemszabályai” című e-könyvet, ami segíteni fogja az eligazodásodat ezekben a kérdésekben. Kár lenne lemaradnod róla… 🙂