Hogyan változtak meg az üzleti ajándékozáshoz kapcsolódó szokások

Ha valami, akkor az idei év igazán rendhagyónak tekinthető. A világjárvány következtében gyakorlatilag mindenhol megváltozott az addig megszokott élet. Az emberek új szokásokat voltak kénytelenek felvenni, több korábbiról pedig le kellett mondaniuk. Ez alól természetesen az üzleti ajándékozás sem jelentett kivételt…

Mátrai Mariann vagyok, a Céges Édesség és a Gift House Studio alapítója.
1995 óta a marketing egy speciális területére fókuszálok: az üzleti és reklámajándékokra.

Az üzleti ajándékozáshoz kapcsolódó szokások és illemszabályok hosszú éveken, sőt évtizedeken át lényegében állandóak voltak. 2020-ban viszont minden megváltozott…

2018-ban adtuk ki dr. Bittó Renáta protokollszakértővel együttműködésben az Adni és kapni az üzleti életben – Az üzleti ajándékozás „illemszabályai” című e-könyvünket. (Ide kattintva tudod letölteni.)
Akkoriban természetesen mit sem sejtettünk arról, hogy az örök érvényűnek tűnő iránymutatások két év múlva már csak részben tekinthetők mérvadónak.

Az addig megszokott üzleti ajándékokat mára olyanok váltották fel vagy egészítették ki, amelyek a legvadabb képzeletünkben sem merültek volna fel.
Ki gondolt volna például arra akár csak az év elején, hogy logózott csomagolású arcmaszkot, illetve fertőtlenítő kendőt adna ajándékba az ügyfeleinek, vásárlóinak, más üzleti partnereinek vagy munkatársainak…?

Mivel az üzleti és reklámajándékot nem magánszemély minőségében adja az ajándékozó, így az ajándék óhatatlanul is a vállalati arculat részeként jelenik meg.
Bármennyire is bizarrnak tűnhet első ránézésre az egészségvédelmi termékek ilyen célú felhasználása, ha jobban belegondolunk, remekül alkalmazhatók pozitív üzenetek célba juttatására.
Közhelyszerű, mégis vitathatatlan – sőt, napjainkban hatványozottan igaz –, hogy az egészség a legfőbb kincsünk. Aligha lehetne a törődést, a gondoskodást jobban kifejezni, mint az annak megőrzését, védelmét szolgáló ajándékokkal.

„Testvéroldalunkon”, a Gift House Studio weboldalán tekinthető meg, melyek azok a logózható egészségvédelmi termékek, amelyek kínálatunkban szerepelnek.

Ha Te is ki szeretnéd fejezni üzleti partnereid és/vagy munkatársaid felé, hogy mennyire fontosak számodra, illetve a céged számára, akkor kérd ajánlatunkat még ma. Természetesen nemcsak a logózható egészségvédelmi termékek, hanem tucatnyi más jellegű üzleti és reklámajándék közül is választhatsz.

Jó egészséget kívánok! ?

A Céges Édesség az érintésmentességet biztosító digitális megoldások népszerűsítése érdekében lehetőséget biztosít online ajánlatkérésre. 
Árkalkulátorunkat abból a célból hoztuk létre, hogy visszatérő és új ügyfeleink dolgát egyaránt megkönnyítsük.
A kényelem és gyorsaság mellett most még egy szempont szól a használata mellett: megrendelőink akár otthonról, az interneten keresztül is hatékonyan intézhetik az üzleti és reklámajándékaik megterveztetését és legyártatását.

Ha szeretnél rendszeresen hasznos információkat kapni az aktuális reklámajándék és egyéb marketing témákról, iratkozz fel a Céges Édesség / Gift House Studio hírlevelére. Ráadásul ha ezt most teszed meg, emailen azonnal megkapod az “5 ok, amiért járvány után is érdemes reklámajándékot használni” című e-könyvet, ami segíteni fogja az eligazodásodat ezekben a kérdésekben. Kár lenne lemaradnod róla… 🙂

Eszter
Author: Eszter

IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

Ne maradj le a legjobb ajánlatokról!

Iratkozz fel a hírlevelünkre! Két hetente kapsz majd levelet tőlünk, amiben a következőket találod:

  • termékajánlatok, akciók
  • szakmai cikkek az ajándékmarketing, a céges ajándékozás témájában
  • szakmai rendezvény ajánlók
Please wait…

Köszönjük a feliratkozást!

Az E-Könyvet a következő linken tudod letölteni: <a href="https://cegesedesseg.hu/wp-content/uploads/2020/12/Ceges-Edesseg-Adni-es-kapni-az-uzleti-eletben.pdf">Adni és kapni az üzleti életben – E – Könyv</a>