Hogyan növeld a márkaismertséged fénysebességgel?

A márkád testesíti meg azt, ahogyan az ügyfeleid látják a cégedet. Vagy legalábbis azt, ahogy szeretnéd, hogy lássák. A márka ismertségének növelését elősegítő legfontosabb tényező az egyedi személyiség. Még ha elsőre talán meglepően is hangzik, egy márkának tényleg van személyisége. Minden, amit teszel, a márkád személyiségének közvetlen vagy közvetett megnyilvánulása kell, hogy legyen.

Mátrai Mariann vagyok, a Céges Édesség és a Gift House Studio alapítója.
1995 óta a marketing egy speciális területére fókuszálok: az üzleti és reklámajándékokra.

Mai cikkünkben több olyan tényezőt mutatunk be, amelyek mind a márka egyedi személyisége körül forognak, és amelyeket szem előtt kell tartanod a márkaismertséged növeléséhez.

Gondolj úgy a márkád személyiségére, mint egy “lélekre”, ami mindent áthat, és amire minden hatással van. A terméked, a marketinged és az általuk nyújtott ügyfélélmény mind a céged lelkének kiterjesztései. Ezek biztosítják, hogy a potenciális vevőid észrevegyenek, és meg tudjanak különböztetni a versenytársaidtól.

Logó

A logódnak jellegzetesnek, egyedinek és minél könnyebben értelmezhetőnek kell lennie.
A logó az, ami a márka személyiségét szimbolizálja. Még ha a márkaneved nem is szerepel benne, az ügyfeleidnek azonnal fel kell tudni ismerni a vállalkozásodat, ha ránéznek a logódra.

Szlogen vagy mottó

Egy szlogen vagy egy mottó szavakkal fejezi ki azt, amit képviselsz.
Egyetlen mondatban kell megragadnia a márkád egyedi személyiségét. A márkád lelke szavakba öntve.

Ez teszi lehetővé, hogy verbálisan megfogalmazd a márkád egyedi személyiségét.
Figyelemfelkeltőnek, frappánsnak, ugyanakkor tömörnek kell lennie. És persze hitelesnek.

Egységes ügyfélélmény

A céged által nyújtott ügyfélélmény meghatározza, hogy az ügyfeleid milyennek látják a márkádat. Ebbe beletartozik a terméked minősége, a marketinged milyensége, az ügyfélszolgálatod és minden más olyan tényező, amely szerepet játszik az ügyfeleid kiszolgálásában. Ezek összessége határozza meg, hogy ki is vagy valójában az ügyfeleid számára.

Az ügyfélélmény vonatkozásában a következetesség kialakítása kulcsfontosságú ahhoz, hogy az ügyfelek emlékezzenek arra, hogy ki vagy mint márka. Ez azt közvetíti az ügyfelek felé, hogy valóban az vagy, aminek mutatod magadat, és ragaszkodsz is hozzá, így az ügyfeleid pontosan tudják, hogy mire számíthatnak tőled. Ez a következetesség biztosítja azt, hogy az ügyfeleid ne tudjanak ne észrevenni.

Légy ott, ahol a célközönséged van

Csak akkor tudod növelni a márkaismertséged, ha azok közelében vagy, akik szeretnéd, hogy észrevegyenek.

Ha a márkád nem ott van, ahol a célközönséged, akkor csak az idődet és a pénzedet pazarolod. Gondold át alaposan, hogy a célközönséged hol érhető el online és offline egyaránt.

Ahhoz, hogy észrevegyenek, ott kell lenned, ahol ők vannak, és akkor, amikor ott vannak.
Lehet ez egy konferencia, kiállítás, vásár, koncert, internetes fórum, közösségi média csoport… bármi.

Összegezve tehát: egy dolog van, ami körül minden más forog, és ez a márkaszemélyiséged.
Soha ne hagyd figyelmen kívül, hogy ki a márkád. Mindent, amit teszel, az határozza meg, hogy milyen a márkaszemélyiséged.

A fentiek a marketing valamennyi területére igazak, így természetesen az üzleti és reklámajándékokra is.

Az ajándék a márkaszemélyiség megnyilvánulásának egyik leghatásosabb és egyben az egyik legköltséghatékonyabb eszköze.

Ha szakértő segítségre van szükséged a márkaszemélyiségednek megfelelő céges ajándék kiválasztásában és kivitelezésében, fordulj hozzám bizalommal.


Közkívánatra újraindítottuk nyár eleji kampányunkat, így szeptember 30-ig ismét több mint 50% kedvezménnyel rendelhetsz gravírozott fém golyóstollat!
A részletekért kattints ide!


A napi hírekért, különleges ajánlatokért kövess bennünket a Facebookon és a LinkedInen!


Ha szeretnél rendszeresen hasznos információkat kapni az aktuális reklámajándék és egyéb marketing témákról, iratkozz fel a Céges Édesség / Gift House Studio hírlevelére. Ráadásul ha ezt most teszed meg, emailen azonnal megkapod az Adni és kapni az üzleti életben – Az üzleti ajándékozás „illemszabályai” című e-könyvet, ami segíteni fogja az eligazodásodat ezekben a kérdésekben. Kár lenne lemaradnod róla… 🙂

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE!