Hogyan lehet reklámtollal márkát építeni

Olyan világban élünk, amelyben a digitális marketing megoldások és az online kommunikáció óriási dominanciára tett szert. Lassan eljutunk egy olyan pontra, amikor már szinte kivételt képez, és üdítően hat az offline eszközök használata. Az üzleti és reklámajándékok döntő többsége fizikai tárgyakban testesül meg, így eleve magukban hordozzák a megszokottá vált megoldásoktól való eltérés lehetőségét. Segítségükkel kitűnhetünk a versenytársaink közül, és akár komoly versenyelőnyre is szert tehetünk.

Mátrai Mariann vagyok, a Céges Édesség és a Gift House Studio alapítója.
1995 óta a marketing egy speciális területére fókuszálok: az üzleti és reklámajándékokra.

A céges ajándékok között is vannak jelentős különbségek.
Sok vállalkozás hajlamos az újszerű és trendi reklámtárgyakat előnyben részesíteni, mert úgy gondolják, hogy nagyot nem hibázhatnak, ha ők is beállnak a sorba. Ennél nagyobbat viszont nehezen tévedhetnének, hiszen marketing szempontból a konkurensektől való megkülönböztethetőség alapvető fontosságú.

A reklámtollak évtizedek óta bizonyítják megkerülhetetlenségüket, és a külföldi kutatások alapján rendre a toplisták élén végeznek. Ez persze nem is csoda, hiszen kevés olyan reklámajándék létezik, amely annyi pozitív tulajdonságot hordozna magában, mint amennyit a logózott golyóstollak.

Bár gyakorlati hasznuk és hosszan tartó hatásuk valószínűleg sokak számára egyértelmű, mégis érdemes sorra venni, hogy mik azok a tényezők, amelyek sikerüket megalapozzák.

Széles választék

A reklámtollak a legtöbb egyéb ajándékhoz képest lényegesen nagyobb választékban érhetők el.
Ez egyaránt igaz a rendelhető anyagokra, formákra, színekre stb. Természetesen az előbbiekkel összefüggésben árkategóriában is komoly különbségek lehetnek, hiszen például a minőségi fém golyóstollak jóval többe kerülnek, mint az egyszerű műanyag változatok. Kivételek persze ritkán, de adódhatnak…

Kiemelkedő láthatóság

Nem sok olyan céges ajándék létezik, ami akkora napi szintű láthatóságot biztosítana, mint a golyóstoll.
Az amerikai Advertising Specialty Institute 2016-os tanulmánya szerint a fogyasztók átlagosan hat hónapig őrzik meg a reklámtollakat, és eközben többségük napi szinten használja is őket. Ilyen értelemben a márkaismertség-növelés bajnokának tekinthetők.

Rendkívüli emlékezetesség

Már korábban is többször említettük, hogy a reklámtollak emlékezetesebbé teszik a márkánkat.
Valahányszor a kezébe veszi a megajándékozott, mindig megpillantja rajta a logónkat, szlogenünket vagy egyéb üzenetünket. Lehet, hogy akkor éppen nincs szüksége a termékünkre vagy a szolgáltatásunkra, de abban biztosak lehetünk, hogy amikor az igény megfogalmazódik benne, akkor a mi vállalkozásunk fog elsőként az eszébe jutni.

Páratlan praktikum

Tollat mindenki használ, sokan ráadásul napi szinten. Talán nincs is még egy olyan reklámtárgy, amit ennyire hasznosnak tekinthetnénk, illetve amit ennyire gyakran vennének kézbe.

Ha pedig sokan és sokat használják, akkor sokaknak és gyakran jut eszébe róla a márkánk.
Ilyen gyors és intenzív márkaismertség-növelést ennyire alacsony költségszinten valószínűleg semmilyen más módon nem lehet elérni.

Verhetetlen ár

A fentiekből egyértelműen kitűnik, hogy az üzleti és reklámajándékok között ár-érték arány szempontjából a tollak állhatnak a képzeletbeli dobogó legtetején.
Ráadásul ez még akkor is így van, ha minőségi fém golyóstollakat használunk fel ajándékozás céljára.
Nemcsak az egy megjelenítésre eső költsége minimális, hanem abszolút értékben sem igényel komoly beruházást.

Hosszan tartó hatása miatt pedig a megtérülése akár hatalmas is lehet, így bátran kijelenthető, hogy aki reklámtollba fekteti a marketing költségvetése egy részét, az sokkal többet kap a pénzéért, mint egyébként.

Különösen igaz ez szeptember 30-ig, hiszen most több mint 50% kedvezménnyel kínálunk prémium minőségű, gravírozott, fém golyóstollakat. Olyan áron, amiért máskor, máshol csak egyszerű műanyag tollakat lehet rendelni.
Ez tehát egy kivételes lehetőség, amit nem érdemes elszalasztani…

Ha bármilyen kérdésed vagy kérésed lenne, fordulj hozzám bizalommal.


Közkívánatra újraindítottuk nyár eleji kampányunkat, így szeptember 30-ig ismét több mint 50% kedvezménnyel rendelhetsz gravírozott fém golyóstollat!
A részletekért kattints ide!


A napi hírekért, különleges ajánlatokért kövess bennünket a Facebookon és a LinkedInen!


Ha szeretnél rendszeresen hasznos információkat kapni az aktuális reklámajándék és egyéb marketing témákról, iratkozz fel a Céges Édesség / Gift House Studio hírlevelére. Ráadásul ha ezt most teszed meg, emailen azonnal megkapod az Adni és kapni az üzleti életben – Az üzleti ajándékozás „illemszabályai” című e-könyvet, ami segíteni fogja az eligazodásodat ezekben a kérdésekben. Kár lenne lemaradnod róla… 🙂

Eszter
Author: Eszter

IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

Ne maradj le a legjobb ajánlatokról!

Iratkozz fel a hírlevelünkre! Két hetente kapsz majd levelet tőlünk, amiben a következőket találod:

  • termékajánlatok, akciók
  • szakmai cikkek az ajándékmarketing, a céges ajándékozás témájában
  • szakmai rendezvény ajánlók
Please wait…

Köszönjük a feliratkozást!

Az E-Könyvet a következő linken tudod letölteni: <a href="https://cegesedesseg.hu/wp-content/uploads/2020/12/Ceges-Edesseg-Adni-es-kapni-az-uzleti-eletben.pdf">Adni és kapni az üzleti életben – E – Könyv</a>