Hamarosan megtollasodhatsz! ?

Közismert tény, hogy az üzleti és reklámajándékok alkalmazása a leghatásosabb, ugyanakkor a legköltséghatékonyabb marketing megoldások közé tartozik. Sok más alternatívával szemben ezek az eszközök ténylegesen segítenek hosszú távon javítani vállalkozásunk eredményességét, növelni árbevételét és csökkenteni marketing kiadásait.

Mátrai Mariann vagyok, a Céges Édesség és a Gift House Studio alapítója.
1995 óta a marketing egy speciális területére fókuszálok: az üzleti és reklámajándékokra.

A céges ajándékok sikere egyáltalán nem meglepő.
Sőt, abszolút logikus is, hiszen a hagyományos reklámok, az online hirdetések és ezernyi más marketing tevékenység többségével ellentétben nem céljuk a közvetlenül értékesítés.
A cégek nem akarnak velük közvetlenül eladni egyetlen terméket vagy szolgáltatást sem. Nem akarnak senkit sem rábeszélni semmire.
Mindössze annyit remélnek, hogy a célközönségükhöz tartozók örömmel fogadják az ajándékot, és minél tovább használják azt…

Persze egy pillanatig sem akarjuk megpróbálni úgy beállítani az ajándékmarketinget, mintha az egy önzetlen, filantróp tevékenység lenne. Természetesen nincs erről szó.
Azok a vállalkozások, amelyek ajándékba invesztálnak, üzleti előnyt remélnek tőle.

Mégis éppen az ajándékozás, az adás és az elfogadás öröme teszi sokkal könnyebben „emészthetővé”, sokkal inkább szalonképessé akár azok körében is, akikből egyébként ellenérzést váltanak ki a direktebb marketing módszerek.

Ahogy a legtöbb dolog az életben, a céges ajándékok sem egyformák. Vannak olyanok, amelyek rendkívül népszerűek, mások kevésbé.

Nem tudok ilyen jellegű hazai kutatásról, ezért most egy brit példára fogok hivatkozni a reklámajándékok népszerűségi élmezőnyét illetően. (Bár rögtön hozzáteszem, semmi okom azt feltételezni, hogy itthon más lenne a helyzet.)

A British Promotional Merchandise Association (magyarul Brit Promóciós Merchandise Szövetség) számos kutatást végzett ezen a téren az évek során.
Egy alkalommal 1244 üzletember bevonásával készítettek felmérést, és megállapították, hogy 89%-uk birtokában van, illetve használ logózott tollat. Ez messze felülmúlta a lista második helyén álló logózott bögrék 65%-os arányát is, tehát egyértelmű a tollak kiugró sikere.

Arról is megkérdezték a résztvevőket, hogy ha csak egyetlen promóciós ajándékot tarthatnának meg a rengeteg fajta közül, melyik lenne az. Az elsöprő többség a tollat jelölte meg.

Vajon mi állhat a reklámtollak sikerének hátterében?

• Hasznosak
Tulajdonképpen mindenki használ tollat, sokan – digitális világunk ellenére – napi rendszerességgel. Emiatt gyakorlatilag elképzelhetetlen, hogy mellé lehetne lőni velük.
• Tartósak
A golyóstollakat általában sokáig használják. Ha cserélhető a betétjük, akkor akár éveken keresztül is. Ez egyben azt is jelenti, hogy a megajándékozottak – és a környezetükben lévők – hosszú időn át találkoznak a logónkkal vagy egyéb marketing üzenetünkkel, így rendszeresen eszükbe jutunk.
• Könnyen kezelhetők
Szó szerint zsebre lehet vágni őket. A kis méretnek az ajándékozó szempontjából is nagy jelentősége van, hiszen egy kiállításra, vásárra vagy bármilyen más rendezvényre egy táskában is el lehet vinni több száz tollat.
• Költségtakarékosak
Céges oldalról az alacsony ár is abszolút mellettük szól, hiszen alig van más olyan reklámajándék, ami logózással együtt akár 100 Ft körüli egységárból kivitelezhető.

A fentiek alapján már biztos nem lesz meglepő, ha bejelentjük: a következő kampányunkat a logózható tollaknak szenteljük. ?

Részleteket még nem árulhatunk el, de annyit igen, hogy minőségi, fém golyóstollakat fogunk kínálni ellenállhatatlanul kedvező feltételekkel

További információért kövessetek bennünket a Facebookon vagy a LinkedInen!
Ha addig is bármilyen kérdésetek, kérésetek lenne, keressetek bátran.


Ha szeretnél rendszeresen hasznos információkat kapni az aktuális reklámajándék és egyéb marketing témákról, iratkozz fel a Céges Édesség / Gift House Studio hírlevelére. Ráadásul ha ezt most teszed meg, emailen azonnal megkapod az Adni és kapni az üzleti életben – Az üzleti ajándékozás „illemszabályai” című e-könyvet, ami segíteni fogja az eligazodásodat ezekben a kérdésekben. Kár lenne lemaradnod róla… 🙂

Eszter
Author: Eszter

IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

Ne maradj le a legjobb ajánlatokról!

Iratkozz fel a hírlevelünkre! Két hetente kapsz majd levelet tőlünk, amiben a következőket találod:

  • termékajánlatok, akciók
  • szakmai cikkek az ajándékmarketing, a céges ajándékozás témájában
  • szakmai rendezvény ajánlók
Please wait…

Köszönjük a feliratkozást!

Az E-Könyvet a következő linken tudod letölteni: <a href="https://cegesedesseg.hu/wp-content/uploads/2020/12/Ceges-Edesseg-Adni-es-kapni-az-uzleti-eletben.pdf">Adni és kapni az üzleti életben – E – Könyv</a>