Hogyan építheted a vállalkozásod céges ajándékok segítségével ?

Nem kérdés: az üzleti és reklámajándékok segítenek a kis- és középvállalkozásoknak a márkaépítésben. Ezeknek az eszközöknek az igénybevételével egyszerűen népszerűsítheted a vállalkozásodat, felkeltheted iránta az érdeklődést a célközönségedben, egyszóval hatékony marketingeszközként alkalmazhatod őket.

Mátrai Mariann vagyok, a Céges Édesség és a Gift House Studio alapítója.
1995 óta a marketing egy speciális területére fókuszálok: az üzleti és reklámajándékokra.

Ma már a reklámajándékok széles választéka áll rendelkezésre a hagyományos megoldásoktól (mint pl. tollak, kulcstartók, matricák, sapkák, pólók, bögrék, egérpadok stb.) a kevésbé elterjedtekig (amilyenek többek között az élelmiszer alapú, azaz ehető ajándékok).

Az üzleti és reklámajándékok már jó ideje közkedveltek a kis- és középvállalkozások körében.
A cégtulajdonosok, cégvezetők, illetve a marketingért felelős munkatársaik rájöttek arra, hogy vállalkozásaik a logózott ajándékok segítségével pozitív képet teremthetnek magukról, ráadásul ez az egyik legköltséghatékonyabb módja a népszerűsítésüknek.

A jólismert mondás szerint “soha nem kapsz második esélyt az első benyomás kialakítására”.
A reklámajándékok segíthetnek abban, hogy nagyszerű első benyomást keltsünk a célközönségünk tagjaiban. Olyan kellemes élményt, amely éveken át éreztetheti a hatását.
Persze ehhez az is elengedhetetlen, hogy egyedi és megfelelő minőségű termékeket vegyünk igénybe erre a célra.

Számos olyan logózható ajándéktárgy létezik, amellyel növelhetjük vállalkozásunk ismertségét.
Ezek az eszközök hatékony segítséget nyújtanak ahhoz, hogy minél több embert érjünk el, ezáltal tovább növeljük a márkaismertségünket. Sokféle helyzetben használhatók fel, de különösen előnyös tud lenni a különböző rendezvényeken, kiállításokon vagy vásárokon történő alkalmazásuk.

A céges ajándékok közös ismérve, hogy más marketingeszközökhöz képest sokkal inkább megfizethetők, ráadásul viszonylag gyorsan (jellemzően 1-2 héten belül) kivitelezhetők.

Ami a pénzügyi vonatkozásokat illeti, arra azért fontos odafigyelni, hogy a kedvező ár megfelelő minőséggel párosuljon.
Bármennyire is vonzónak tűnhet egy alacsony ár, mindig győződjünk meg előre arról, hogy mit fogunk kapni a pénzünkért.
Ne feledjük, hogy a költségtakarékosság mellett legalább annyira lényeges szempont az is, hogy egyértelműen pozitív benyomást keltsünk a célközönségünkben.

A használhatóság érdekében az ajándékok lehetőleg legyenek egyszerűek, de praktikusak.
Ez az alapja annak, hogy a megajándékozottak gyakran használják ezeket a tárgyakat, ezáltal növelhetjük annak esélyét, hogy ők és a velük kapcsolatban álló más személyek is minél többször találkozhassanak a logónkkal és/vagy a marketingüzenetünkkel.

Azok a céges ajándéktárgyak voltak mindig is a legkelendőbbek, amelyek a személyesség érzetét tudják kelteni.
Ha azt akarjuk, hogy észrevegyék és emlékezzenek a márkánkra, akkor amikor csak lehetséges, személyre kell szabnunk a promóciós termékeket. Persze nem kell feltétlenül névre szóló ajándékokra gondolni, már az is a célt szolgálja, ha megfelelően szegmentáljuk a célcsoportunkat, és olyan ajándékkal kedveskedünk a számukra, ami szociodemográfiai és egyéb szempontokból is releváns.

A június végéig tartó kampányunk – amelyben féláron kínálunk logózott pamutvászon bevásárlótáskákat és húzózsinóros tornazsákokat – gyakorlatilag valamennyi fenti követelménynek megfelel.
Ezek a táskák most hihetetlen kedvező áron érhetők el. Jó minőségűek, és olyan cégeknek, amelyeknek a célközönségébe a nők, a fiatalok vagy a gyerekek beletartoznak, tökéletes választás lehet.

További információért, kérjük, kattints ide.

Ha pedig bármilyen kérdésed lenne, keress meg bizalommal személyesen!

Ha szeretnél rendszeresen hasznos információkat kapni az aktuális reklámajándék és egyéb marketing témákról, iratkozz fel a Céges Édesség / Gift House Studio hírlevelére. Ráadásul ha ezt most teszed meg, emailen azonnal megkapod az Adni és kapni az üzleti életben – Az üzleti ajándékozás „illemszabályai” című e-könyvet, ami segíteni fogja az eligazodásodat ezekben a kérdésekben. Kár lenne lemaradnod róla… 🙂

Eszter
Author: Eszter

IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

Ne maradj le a legjobb ajánlatokról!

Iratkozz fel a hírlevelünkre! Két hetente kapsz majd levelet tőlünk, amiben a következőket találod:

  • termékajánlatok, akciók
  • szakmai cikkek az ajándékmarketing, a céges ajándékozás témájában
  • szakmai rendezvény ajánlók
Please wait…

Köszönjük a feliratkozást!

Az E-Könyvet a következő linken tudod letölteni: <a href="https://cegesedesseg.hu/wp-content/uploads/2020/12/Ceges-Edesseg-Adni-es-kapni-az-uzleti-eletben.pdf">Adni és kapni az üzleti életben – E – Könyv</a>

Mi az az ajándék marketing?

Az ajándékmarketing egy olyan – új és rendkívül hatékony – marketingstratégia, amely során a cégek különböző ajándékokat, akár reklámajándékokat adnak az ügyfeleiknek, a partnereiknek vagy

Tovább olvasom »