Fény az alagút végén

A címben szereplő szólás a II. világháború idején terjedt el leginkább, amikor a csatatéren harcoló katonák ezzel bátorították egymást. Aktualitását mára sem vesztette el, hiszen most a teljes emberiség áll hadban egy láthatatlan ellenséggel, a koronavírussal. Biztatásra, reménykeltésre tehát napjainkban is nagy szükség van, ha másért nem, akkor a hosszan elhúzódó korlátozások következtében kialakult nehéz gazdasági helyzet miatt.

Mátrai Mariann vagyok, a Céges Édesség és a Gift House Studio alapítója.
1995 óta a marketing egy speciális területére fókuszálok: az üzleti és reklámajándékokra.

Azt vallom, hogy semmi nem tart örökké, így szerencsére a rossz dolgok sem. 😉
Már egy éve élünk együtt a járvánnyal, és a megszorításokból fakadó gazdasági és egyéb nehézségekkel. A helyzet ugyan még korántsem rózsás, mégis tudni lehet, hogy a korlátozásokat hamarosan enyhíteni fogják. Lehet, hogy egy-két hét, de az is lehet, hogy csak pár hónap múlva. Egy biztos: az életünk normalizálódása már látótávolságon belülre került. 👀

Ez a fajta normalizálódás természetesen a vállalkozásokra is vonatkozik.
Előbb-utóbb végre ismét zavartalanul működhetnek, a piaci folyamatok többsége visszatérhet a rendes kerékvágásba.
Természetesen semmi nem lesz ugyanolyan, mint amilyen volt, de elsősorban rajtunk múlik, hogy mit hozunk ki a lehetőségekből, hogyan tudjuk akár az előnyünkre fordítani az eddig elszenvedett hátrányokat.

Általános tapasztalat, hogy azoknak a cégeknek, amelyek a legnehezebb időszakokban sem adják fel, és a vészfékezés helyett megpróbálnak inkább előre menekülni, sokkal jobbak a jövőbeli kilátásai.
Mi az ilyen optimista vállalkozásoknak szeretnénk segítséget nyújtani a rendelkezésünkre álló eszközökkel. 😇

Manapság nem kell feltétlenül milliókat költenünk ahhoz, hogy kitűnjünk a versenytársaink közül. (Talán ez az egyetlen előnye a mostani válságnak…)
Közismert tény, hogy vannak olyan marketingeszközök, amelyek jóval nagyobb költséghatékonysággal rendelkeznek, mint a hagyományos hirdetések (pl. sajtóhirdetések, óriásplakátok stb). Ezek közé tartoznak az üzleti és reklámajándékok.

A céges ajándékok segítségével mosolyt csalhatunk a számunkra fontos emberek (vásárlóink, ügyfeleink, egyéb üzleti partnereink és akár saját munkatársaink) arcára. Ráadásul anélkül tudjuk felkelteni velük a célközönségünk figyelmét, hogy vagyonokat kellene költenünk.

Válság idején hallatnunk kell a hangunkat, növelnünk kell a láthatóságunkat.
Az ajándékmarketing a közösségi médiában való aktivitás mellett az egyik leghatásosabb módszer arra, hogy felhívjuk a figyelmet a márkánkra, a termékeinkre vagy szolgáltatásainkra.
Valójában a reklámajándék a legszélesebb körben használt marketing eszköz, egyes kutatások szerint a cégek 95 százaléka ilyen vagy olyan formában, de alkalmazza őket.

Arra biztatom tehát minden vállalkozótársamat, hogy a menetrendszerűen felröppenő rossz hírek ellenére is tartson ki, és ne hagyja, hogy a körülmények áldozatává váljon.
Ne feledd, hogy a sötétség után mindig eljön a világosság: már látni lehet a fényt az alagút végén… 🤗

Ha az ajándékmarketing területén a segítségedre lehetek, keress meg bizalommal.

A nyitás jegyében már készülnek a “vissza-az-irodába” csomagjaink.
Hamarosan további részleteket árulunk el róluk, de ha nem akarsz addig várni, már most rákérdezhetsz.

Ha az élelmiszer alapúak mellett a hagyományos logózható ajándékok is érdekelnek, látogass el másik vállalkozásunk, a Gift House Studio weboldalára!

Ha szeretnél rendszeresen hasznos információkat kapni az aktuális reklámajándék és egyéb marketing témákról, iratkozz fel a Céges Édesség / Gift House Studio hírlevelére. Ráadásul ha ezt most teszed meg, emailen azonnal megkapod az Adni és kapni az üzleti életben – Az üzleti ajándékozás „illemszabályai” című e-könyvet, ami segíteni fogja az eligazodásodat ezekben a kérdésekben. Kár lenne lemaradnod róla… 🙂

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE!

Fény az alagút végén

A címben szereplő szólás a II. világháború idején terjedt el leginkább, amikor a csatatéren harcoló katonák ezzel bátorították egymást. Aktualitását mára sem vesztette el, hiszen

Tovább olvasom »