Egy jó céges ajándékhoz nincs szükség egy táskányi pénzre

Mindenki tudja, hogy a céges ajándék remek eszköz ahhoz, hogy marketingüzenetünket szélesebb közönséghez juttassuk el. De honnan tudhatjuk, hogy melyik ajándéktárgy fog működni az esetünkben? És mibe fog ez nekünk kerülni? Egyáltalán, milyen szempontokat kell figyelembe vennünk az ajándék kiválasztásakor? Ebben a cikkben több olyan tényezőt is megvizsgálunk, amelyet mindenképpen érdemes átgondolni, mielőtt döntenénk.

Mátrai Mariann vagyok, a Céges Édesség és a Gift House Studio alapítója.
1995 óta a marketing egy speciális területére fókuszálok: az üzleti és reklámajándékokra.

Üzleti és reklámajándékokra specializálódott cégként gyakran kérnek tőlünk tanácsot arra vonatkozóan, hogyan lehet elérni a legjobb eredményt logózott termékek használatával.

Annak érdekében, hogy segítsük meglévő és leendő ügyfeleinket, megpróbáljuk röviden összefoglalni a legszükségesebb lépéseket. Reményeink szerint választ tudunk adni a céges ajándékozással kapcsolatban leggyakrabban felmerült kérdésekre, és megkönnyítjük a megfelelő termékek kiválasztását.

A céges ajándék nagyszerű eszköz ahhoz, hogy a vállalkozásunk vagy a márkánk neve minél szélesebb körben forogjon.
Ezek a termékek szinte mindenki számára megfizethetők és nagy mértékben testre szabhatók.

A reklámajándékokat nap mint nap sokan látják, legyen szó tollról, jegyzettömbről vagy kávésbögréről. Ha pedig az emberek napi szinten találkoznak a márkanevünkkel, nagyobb valószínűséggel fognak később is emlékezni rá, és amikor szükségük van az általunk kínált termékre vagy szolgáltatásra, akkor nagyon jó eséllyel eszükbe fogunk jutni.

A céges ajándékok kitűnő eszközei a márkaépítésnek.
Hatékonyan növelik a márkaismertséget, és erősítik a vevők és az ügyfelek hűségét.

A marketing célú ajándékozás sikere a megfelelő termék kiválasztásában és megfelelő minőségben történő kivitelezésében, legyártatásában rejlik.

Az egyik legfontosabb lépés – aminek sajnos sokan nem szentelnek kellő figyelmet –, hogy meghatározzuk, kik alkotják a célközönségünket, és mit szeretnénk, hogy érezzenek, amikor meglátják, illetve használják a tőlünk kapott reklámtárgyat.

Reklámajándékot rendelni a vállalkozásunk számára az egyik legegyszerűbb módja a márkaépítésnek. Ráadásul mindez anélkül tehető meg, hogy jelentős kiadással kellene számolnunk.

Egyedi pamutvászon bevásárlótáskáink például kifejezetten figyelemfelkeltő és költségtakarékos alternatívát jelentenek más promóciós termékekkel szemben.

Nemcsak emlékezetesebbek, mint sok más termék, hanem jóval praktikusabbak is, így hosszú távú használatuk gyakorlatilag biztosra vehető.

Most korlátozott ideig háromféle pamutvászon bevásárlótáskát is különlegesen kedvező kondíciókkal kínálunk.

Minimálisan 100 db megrendelése esetén 274-294 Ft közötti nettó egységáron tudjuk őket akár egy hét alatt szállítani.
Az ár egy pozíción egy színnel történő szitanyomást is magában foglal (de nem tartalmazza az előkészítés és a szállítás költségét). További színek 6500 Ft + ÁFA áron érhetők el.

Ha a lehetőség felkeltette az érdeklődésed, mielőbb vedd fel velünk a kapcsolatot, mert ajánlatunk csak 2021. április 30-ig, illetve a készlet erejéig érvényes.

Ha az élelmiszer alapúak mellett a hagyományos logózható ajándékok is érdekelnek, látogass el másik vállalkozásunk, a Gift House Studio weboldalára!

Ha szeretnél rendszeresen hasznos információkat kapni az aktuális reklámajándék és egyéb marketing témákról, iratkozz fel a Céges Édesség / Gift House Studio hírlevelére. Ráadásul ha ezt most teszed meg, emailen azonnal megkapod az Adni és kapni az üzleti életben – Az üzleti ajándékozás „illemszabályai” című e-könyvet, ami segíteni fogja az eligazodásodat ezekben a kérdésekben. Kár lenne lemaradnod róla… 🙂

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE!