A hagyományos reklámajándékok világa

Bár kis túlzással nálunk a csapból is csoki szokott folyni, a logózható finomságok és egyéb élelmiszer alapú céges ajándékok mellett nem feledkezünk meg a hagyományosabb jellegű reklámajándékokról sem. Nem véletlen, hogy a vállalkozásunk két „lábon” áll: a Gift House Studio munkája semmivel sem kap kevesebb figyelmet részünkről, mint a Céges Édességé.

Mátrai Mariann vagyok, a Céges Édesség és a Gift House Studio alapítója.
1995 óta a marketing egy speciális területére fókuszálok: az üzleti és reklámajándékokra.

Nem titkolom, hogy szívesen foglalkozom az előbbi márkanév alatt folytatott tevékenységünkkel, mert bár az ehető (és iható) üzleti és reklámajándékok kevésbé elterjedtek, jóval nagyobb mozgásteret biztosítanak a kreativitásra.

A hagyományos ajándéktárgyak ugyanakkor sokkal hosszabb idő (valójában több évszázad) óta velünk élnek, és létjogosultságukhoz a mai napig nem férhet kétség.

Egy jól kiválasztott és megfelelő módon kivitelezett ajándék meglepően magas marketing értékkel rendelkezik. A vásárlói vagy ügyfélhűség, de akár a saját munkatársak lojalitásának növelése szempontjából is alappillér tud lenni.

A „reklámajándék” szó hallatán a legtöbben egy szimpla logózott tollra, egy jegyzettömbre vagy egy bögrére gondolnak, amivel úton-útfélen találkoznak. Természetesen ezeknek a tárgyaknak is megvan a saját szerepe, önmagukban viszont nem képesek azt a személyes viszonyt tükrözni, ami a vállalkozásod és az ügyfeleid között minden bizonnyal fennáll.

Egy jó üzleti ajándékból első ránézésre is kitűnik, hogy extra erőfeszítést tettél azért, hogy a személyességet biztosítsd, nem csupán “kötelező” gyakorlatként pipáltad ki a teendőid között.

A megfelelő céges ajándék kiválasztásánál mindenképpen érdemes arra törekedni, hogy az egyediség, a személyesség, a hasznosság szempontjai mellett a relevancia is érvényesüljön. A kiválasztott tárgy kapcsolódjon valamilyen formában a tevékenységedhez, és érzékeltesse a megajándékozottakkal, hogy fontosak számodra.

Mitől lesz jó egy reklámajándék?

Nem önmagától, a tárgyiasult formájától, hanem az érzéstől, amit kelt a megajándékozottakban.
Valójában nem is annyira az számít, hogy mit adsz, hanem az, hogy hogyan

Mi, a Gift House Studio-nál igyekszünk úgy megválasztani a beszállítói partnereinket, hogy a lehető legjobb minőséget tudjuk biztosítani megrendelőink számára – versenyképes áron és reális határidőn belül. Emellett fontos számunkra a környezetvédelem és a fenntarthatóság szem előtt tartása is, így amikor csak lehetőség van rá, megpróbáljuk ilyen termékekkel bővíteni a kínálatunkat.

Lássuk, milyen körből válogathatnak a megrendelőink!

Jelenleg az alábbi katalógusok ezernyi tételből álló választékát ajánljuk ügyfeleink és az érdeklődők figyelmébe a legkülönfélébb kategóriánkban, mint pl. zöld termékek, technológia, irodaszerek, táskák, játékok, szabadidő és sport, ruházat, autózás, szerszámok – és még hosszan folytathatnánk a sort.

Bár a katalógusok többsége a partnereink weboldalán megnyíló PDF-ként érhető el, vadonatúj fejlesztésünknek köszönhetően ezeken a külső oldalakon is egy kattintással elérhetők vagyunk Messengeren keresztül.

Javaslom, hogy tekintsd át kínálatunkat, és ha bármi felkeltette az érdeklődésed, keress meg valamely elérhetőségemen.
Ha pedig hosszabb távú tervezés céljából stratégiai tanácsadásra van szükséged, ajándékmarketing szakértőként is szívesen állok rendelkezésedre.

Ha az élelmiszer alapúak mellett a hagyományos logózható ajándékok is érdekelnek, látogass el másik vállalkozásunk, a Gift House Studio weboldalára!

Ha szeretnél rendszeresen hasznos információkat kapni az aktuális reklámajándék és egyéb marketing témákról, iratkozz fel a Céges Édesség / Gift House Studio hírlevelére. Ráadásul ha ezt most teszed meg, emailen azonnal megkapod az Adni és kapni az üzleti életben – Az üzleti ajándékozás „illemszabályai” című e-könyvet, ami segíteni fogja az eligazodásodat ezekben a kérdésekben. Kár lenne lemaradnod róla… 🙂

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE!

Fény az alagút végén

A címben szereplő szólás a II. világháború idején terjedt el leginkább, amikor a csatatéren harcoló katonák ezzel bátorították egymást. Aktualitását mára sem vesztette el, hiszen

Tovább olvasom »