Ezért tökéletes konferenciaajándék a palackozott ásványvíz

Ahogy beköszöntött a tavasz, elindult a konferencia szezon is: számos fontos esemény várja a szakmai közönséget, a különböző marketing tematikájú rendezvényektől, a tematikus találkozókon át az évinditó rendezvényeken keresztül egészen a turisztikai konferenciákig széles a skála. Bármilyen is a konferencia, lehetőséget biztosít arra, hogy megmutassuk magunkat, a szakmai ismeretek cseréjére, de tökéletesek kapcsolatépítésre és az (ön)marketing fontos fórumai. A konferenciák kiváló lehetőséget biztosítanak arra, hogy maradandó benyomást hagyjunk a résztvevőkben. Az egyik legegyszerűbb, mégis leghatásosabb eszköz erre a logózott palackozott ásványvíz.

Semmire nincs idő

Bár kívülről úgy tűnik, hogy egy ilyen eseményen mindig minden nyugodt, szervezett, valójában nem. A konferenciák rohanó világában gyakran észre sem vesszük, hogy két előadás vagy egy előadás és az azt követő networking esemény között alig van időnk megállni. A sűrű program, a rengeteg beszélgetés és információáradat miatt sokan még arra is elfelejtenek figyelni (vagy egyszerűen sajnálják az időt) hogy elegendő folyadékot fogyasszunk. Ez kényelmetlen, csökkentheti a koncentrációt és az energiaszintet is.

Ezért van szükséged vízre a konferencia alatt

De miért olyan fontos a víz a konferenciákon? Valójában ugyanazért, amiért a mindennapokban.

Ha nem iszunk eleget a dehidratáltság csökkenti a koncentrációs képességünket és a teljesítményünket: fáradtságot, szédülést és figyelemzavart tapasztalhatunk. Pedig ezeken a konferenciákon – ahol fontos döntéseket hozunk és értékes kapcsolatokat építünk – elengedhetetlen, hogy frissek és koncentráltak maradjunk, a víz pedig segít abban, hogy agyunk optimálisan működjön, és így koncentráltabban tudjunk részt venni a megbeszélésekben és a szakmai beszélgetésekben.

És van még valami: a konferenciák izgalmában sokszor nem vesszük észre, hogy nem ittunk eleget, pedig a megfelelő mennyiségű víz elfogyasztása segít abban, hogy szervezetünk jól működjön, csökkenti a fáradtság, a fejfájás és más vízhiány okozta tünetek kialakulásának kockázatát.

És ezekre senki nem figyel. De te igen!

Így lesz a logózott ásványvíz kitűnő marketingeszköz

Ha a céged egyedi, logózott palackos vizet biztosít a konferencián, azzal nemcsak segítesz a résztvevőknek frissen és hidratáltan tartani magukat, hanem egy hatékony marketingeszközt is bevethetsz. Egy igényesen kialakított palack az esemény során és utána is emlékeztetni fogja a résztvevőket a márkádra. Van 5 érvünk, miért éppen ezt a céges ajándékot válaszd.

1. A logózott ásványvíz könnyen elvihető a konferenciáról, így a résztvevők hosszú ideig emlékeznek a cégre. A palackokat akár otthon is használhatják, ami még jobban kitolja a hatást.

2. Ha a palackozott víz palackja újrahasznosítható anyagból készül, környezetbarát megoldásnak számít, ami fontos a fogyasztók számára. A fenntarthatóság egyre inkább elvárás a vállalatoktól, és a logózott vízpalackok ezt a szempontot is kielégíthetik.

3. A víz mindig hasznos, így a résztvevők értékelik ezt a figyelmes gesztust. A logózott ásványvíz nemcsak a konferencia alatt, hanem azon kívül is hasznosak lehetnek, ami növeli az ajándék értékét.

4. Összehasonlítva más marketingeszközökkel, a logózott ásványvizek olcsók és hatékonyak.

5. A logózott palackon számos kreatív megoldást lehet alkalmazni, így a cég egyediségét is hangsúlyozhatja. A különböző színek, formák és dizájnok segítségével a palackok valódi műalkotásokká válhatnak, amelyek felhívják magukra a figyelmet.

A logózott ásványvíz szuper egyszerű, de annál hatékonyabb módja annak, hogy a céged kitűnjön egy konferencián. Praktikus hiszen segít a résztvevőknek miközben folyamatosan emlékezteti őket a márkádra is. Ha szeretnél igazán emlékezetes benyomást hagyni, érdemes ezt a könnyed, de nagyon ütős marketingfogást bevetni.

Tudj meg róla többet: https://cegesedesseg.hu/valogatott-finomsagok/logozott-asvanyviz/

Találd meg nálunk a megfelelő logózott céges ajándékot.

Aniko
Author: Aniko

IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

Ne maradj le a legjobb ajánlatokról!

Iratkozz fel a hírlevelünkre! Két hetente kapsz majd levelet tőlünk, amiben a következőket találod:

  • termékajánlatok, akciók
  • szakmai cikkek az ajándékmarketing, a céges ajándékozás témájában
  • szakmai rendezvény ajánlók
Please wait…

Köszönjük a feliratkozást!

Az E-Könyvet a következő linken tudod letölteni: <a href="https://cegesedesseg.hu/wp-content/uploads/2020/12/Ceges-Edesseg-Adni-es-kapni-az-uzleti-eletben.pdf">Adni és kapni az üzleti életben – E – Könyv</a>

Mi az az ajándék marketing?

Az ajándékmarketing egy olyan – új és rendkívül hatékony – marketingstratégia, amely során a cégek különböző ajándékokat, akár reklámajándékokat adnak az ügyfeleiknek, a partnereiknek vagy

Tovább olvasom »