Az elégedett szállóvendég visszatér

Egyszerűbb egy régi vendéget visszacsalogatni, mint egy újat elcsábítani. Ez igaz egy könyves boltra is, és még igazabb egy szállodára. Ezért is fontos, hogy a szállóvendégek elégedettek legyenek.

És mi kell ahhoz, hogy elégedett legyen? Mit várnak el a vendégek? Mivel lehet meglepni őket? Érdemes újítani vagy ragaszkodjunk a bevált, régi dolgokhoz?

Mit tehetünk, hogy az elégedett szállóvendég visszatérjen?

Hogyan tegyük elégedetté a szállóvendéget?

Tudjuk, hogy a vendég mit vár el egy adott helyzetben. Mi mit várnánk el? Szépséget, tisztaságot, udvariasságot, profizmust. Igaz?

Ezek alapelvárások, ha ezeket teljesítjük, a vendég még nem lesz elégedett, csupán azt kapja, amiért fizetett. De mit tegyünk, hogy emlékezzen ránk, jó hírünket vigye és visszatérjen?

A válasz: mindig adjunk többet az elvárásainál.

Az a bizonyos plusz

Azt hihetnénk, hogy a vendéglátást már kimaxoltuk és már nincs mit adni. A virágok a szobában, az üdvözlő csoki a párnán, a puha törölközők és az illatos fürdőszobai kellékek mellé mit adhatnánk még, ami plusz minőséget ad?

Nem plusz dolgokban kell gondolkodnunk, csak egy kis pluszt kell hozzáadnunk. Az üdvözlő csoki a párnán lehet céges édesség. Csoki tallér vagy vitaminos csoki kocka. És lehet a csokin egyedi üzenet, például ünnepek, különleges alkalmak idején.

Reklámédesség hoteleknek

Amikor a vendég talál egy kocka csokit a párnáján, melyből tizenkettő egy tucat, arra vajon emlékezni fog?

És arra, ha a csokin ott a szálloda képe, logója és az egyedi üzenet, mely szerint szép napot, boldog születésnapot, kellemes karácsonyt és boldog újévet, sok boldogságot? Ezekre emlékezni fog?

Mi emlékeznénk egy ilyen a csokira? Lehet, hogy lefotóznánk és feltennénk a facebookra? Lehet, hogy haza is vinnénk emlékbe?

A reklámédesség hoteleknek egyre népszerűbb. Mert a vendégek egyedi ellátást szeretnének. Különlegesek szeretnének lenni, emlékeket szeretnének.

Szeretni fogják a vitaminos kicsi csokikat, és az egyedileg mintázható táblás csokikat is. Akkor is, ha már jártak nálunk, mert a csokik mintája szezonálisan változni fog. Imádni fogják. és visszatérnek, újra meg újra.

mm mm
Author: mm mm

IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

Ne maradj le a legjobb ajánlatokról!

Iratkozz fel a hírlevelünkre! Két hetente kapsz majd levelet tőlünk, amiben a következőket találod:

  • termékajánlatok, akciók
  • szakmai cikkek az ajándékmarketing, a céges ajándékozás témájában
  • szakmai rendezvény ajánlók
Please wait…

Köszönjük a feliratkozást!

Az E-Könyvet a következő linken tudod letölteni: <a href="https://cegesedesseg.hu/wp-content/uploads/2020/12/Ceges-Edesseg-Adni-es-kapni-az-uzleti-eletben.pdf">Adni és kapni az üzleti életben – E – Könyv</a>