Karácsonyi történet

Egy beismeréssel kell kezdenünk, hiszen a fenti cím sokak számára félreérthető lehet. Valójában nem egy karácsonyi történetet olvashatsz az alábbiakban,...

Jobb adni, mint kapni?

A jól ismert közmondás igazságtartalmán ugyan lehet vitatkozni (mármint azon, hogy valójában melyik is jobb), egy dolog viszont vitathatatlan: az...

Mi lehet a “szalonczukkedli”?

Bár még az ősz első felében járunk, észre sem vesszük, és máris bekopogtat a tél – és fénypontja, a karácsony....

Marketing stratégiák KKV-k számára (3)

Az előző részben a Google Cégem marketing célú felhasználását ismertettük, most pedig a Google másik közismert eszközére, a korábban AdWords,...

Marketing stratégiák KKV-k számára (2)

Korábban indított sorozatunkat most a Google Cégem ismertetésével folytatjuk. Reményeink szerint a kis és közepes méretű cégek tulajdonosai, vezetői –...

Emblémázási 1×1 (4. rész)

Bár a grafikai tervezés, illetve a nyomdai előkészítés a munkafolyamat első állomásának tekinthető, kiemelt fontossága miatt most mégis sorozatunk befejező...

Emblémázási 1×1 (3. rész)

Sorozatunk mostani részében a gravírozást, a gépi hímzést, a szublimációs és az UV nyomtatást fogjuk röviden érinteni. Gravírozás A gépi...

Emblémázási 1×1 (2. rész)

Ebben a részben a múlt héten indított sorozatunkat a tamponnyomás és a bögre-emblémázás ismertetésével folytatjuk. TamponnyomásA tamponnyomás a szitanyomásnál kisebb...

Emblémázási 1×1 (1. rész)

Egy újabb, néhány részből álló sorozatot indítunk, amelyben igyekszünk átfogóan bemutatni a különböző emblémázási eljárásokat, a bennük rejlő lehetőségeket, előnyeiket...

Marketing stratégiák KKV-k számára (1)

Alábbi írásunkkal egy sorozatot indítunk el, amelyben néhány olyan marketing lehetőségre szeretnénk felhívni a kis és közepes méretű cégek tulajdonosainak,...