A kiállítói siker titkai

Bő két hét múlva kerül megrendezésre a IX. Magyar Marketing Fesztivál, ahol – mint már többször is említettük – cégünk kiállítóként is jelen lesz. Ez remek lehetőséget kínál számunkra a kapcsolatépítésre, ugyanakkor a rendezvény résztvevői számára is, hogy első kézből ismerkedhessenek meg a Céges Édesség és a Gift House Studio üzleti és reklámajándék-kínálatával. Mindehhez persze arra is szükség lesz, hogy a több mint 50 kiállító között megtalálják a standunkat, és áldozzanak ránk néhány percet a szűkre szabott idejükből. Most megmutatjuk, hogyan próbáljuk ezt elérni…

Mátrai Mariann vagyok, a Céges Édesség és a Gift House Studio alapítója.
1995 óta a marketing egy speciális területére fókuszálok: az üzleti és reklámajándékokra.

A különböző szakmai kiállítások, vásárok, konferenciák és egyéb rendezvények a legkülönfélébb ágazatokban működő vállalkozások számára kitűnő lehetőséget szoktak biztosítani a kapcsolatépítésre, az ügyfélkör és a partneri hálózat bővítésére.

Ha ilyen alkalmakon kiállítóként veszünk részt, akkor elsődleges célunk a minél nagyobb számú, kvalifikált forgalom odaterelése a standunkhoz, hiszen ez az első sarkalatos pont a márkaismertségünk és végső soron az értékesítésünk növeléséhez vezető úton.

Biztosítanunk kell tehát, hogy magunkhoz vonzzuk az ideális ügyfeleket, hogy megálljanak a standunknál, és így segíteni tudjunk nekik felismerni azt, hogyan és miben tudnak a termékeink vagy szolgáltatásaink megfelelni az igényeiknek.

A résztvevőket ezres nagyságrendben vonzó eseményeken viszont nem is annyira egyszerű kitűnni a tömegből, és magunkra vonni a látogatók figyelmét. Nem beszélve arról, hogy ha ez működik is, még mindig csak félúton járunk, hiszen a célunkat akkor érjük el, ha az érdeklődők hajlandóak is megfelelő mennyiségű időt fordítani ránk. Az ilyen rendezvényeken megszokott feszes napirend mellett ez nem is olyan könnyű…

Milyen eszközök, milyen megoldások állnak egy kiállító rendelkezésére?

Alapvetően két fázist különböztethetünk meg a sikerhez vezető úton.
Az első addig tart, amíg a látogatókat oda tudjuk vonzani a standunkhoz. A második pedig ott kezdődik.

Nagyon fontos, hogy ne csak a helyszínen és ne az utolsó pillanatban próbáljunk meg érdeklődést kiváltani.
Az eredmény maximalizálásának az az előfeltétele, hogy már hetekkel az esemény előtt megkezdjük a potenciális látogatók szervezését. Az összes rendelkezésünkre álló kommunikációs csatornán (weboldalunkon, közösségi média oldalainkon, hírlevelünkben stb.) hívjuk fel a követőink, kapcsolataink figyelmét a rendezvényre, és mondjuk el nekik, hogy miért érdemes ott felkeresni bennünket.

Emellett persze ne feledkezzünk meg arról sem, hogy a helyszínen is mindent meg kell tennünk a siker érdekében.
Olyan látványt kell nyújtanunk, amely magára vonja a tekintetet. Nem kell feltétlenül költséges dolgokra gondolni, elég lehet egy-egy egyszerűbb, mégis kreatív vagy szellemes megoldás is.

Például messziről láthatóvá válik egy stand, ha színes – ideális esetben logózott – héliumos lufik lengedeznek körülötte. ???
Játékosabb, könnyedebb stílusú márka esetében jó választás lehet egy buborékfújó gép alkalmazása is. A röpködő szappanbuborékok a stand közelében járkálókban felkeltik a gyermeki kíváncsiságot, és szinte mindenki azt fogja keresni, honnét jönnek.

Ha pedig már sikerült odacsalni magunkhoz az érdeklődőket, akkor mindenképpen próbáljunk meg minél érdekesebb, szórakoztatóbb és interaktívabb programokat nyújtani nekik.
A különféle játékok általában nagy sikert aratnak, hiszen gondtalan perceket, kellemes kikapcsolódást biztosítanak.
A nyereményjátékok pedig izgalommal töltik meg a standnál eltöltött időt vagy akár a rendezvényt követő napokat is.

Végül, de nem utolsó sorban, ha valamikor, akkor egy rendezvényen igazán létjogosultsága van a logózott ajándékoknak. Válasszunk olyat, ami a megajándékozottak számára hasznos lehet, így nemcsak örömet szerezhetünk vele, hanem – jellegétől függően – akár éveken át is megtarthatja, és valahányszor ránéz, eszébe jutunk.

A IX. Magyar Marketing Fesztiválra mi is a fentiek szerint készülünk.
Részleteket persze továbbra sem árulhatunk el, inkább azt javasoljuk, gyere el Te is, és látogass meg minket a 22. standon. ?

Gyere el január 27-én a budapesti Lurdy Konferencia-központba a IX. Magyar Marketing Fesztiválra.
Ha a kedvezménykódunkat (MARSYD) használod, akkor most 3000 Ft-ot megtakaríthatsz a jegy árából.


A napi hírekért, különleges ajánlatokért kövess bennünket a Facebookon és a LinkedInen!


Ha szeretnél rendszeresen hasznos információkat kapni az aktuális reklámajándék és egyéb marketing témákról, iratkozz fel a Céges Édesség / Gift House Studio hírlevelére. Ráadásul ha ezt most teszed meg, emailen azonnal megkapod az Adni és kapni az üzleti életben – Az üzleti ajándékozás „illemszabályai” című e-könyvet, ami segíteni fogja az eligazodásodat ezekben a kérdésekben. Kár lenne lemaradnod róla… 🙂

Eszter
Author: Eszter

IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

Ne maradj le a legjobb ajánlatokról!

Iratkozz fel a hírlevelünkre! Két hetente kapsz majd levelet tőlünk, amiben a következőket találod:

  • termékajánlatok, akciók
  • szakmai cikkek az ajándékmarketing, a céges ajándékozás témájában
  • szakmai rendezvény ajánlók
Please wait…

Köszönjük a feliratkozást!

Az E-Könyvet a következő linken tudod letölteni: <a href="https://cegesedesseg.hu/wp-content/uploads/2020/12/Ceges-Edesseg-Adni-es-kapni-az-uzleti-eletben.pdf">Adni és kapni az üzleti életben – E – Könyv</a>

A csokoládé története

Willy Wonka, a híres csokoládégyáros, Roald Dahl “Charlie és a csokigyár” című klasszikus meséjében szerepel. A történet középpontjában Charlie Bucket, egy szegény kisfiú áll, aki álmodozik arról,

Tovább olvasom »