A Céges Édesség a hatékonyság Oscar-díját támogatja

Az Effie az egyetlen olyan szakmai díj, amely a puszta kreativitással szemben a marketingkommunikáció hatékonyságát, üzleti eredményességét értékeli – méghozzá mindezt nemzetközi mércével. A Céges Édesség eleget téve a megtisztelő felkérésnek, idén az Effie Awards Hungary egyik támogatója lett.

Az Effie-díjat 1968-ban azzal a szándékkal hozta létre az Amerikai Marketing Szövetség (AMA), hogy elősegítse a szakma fejlődését.
2008-ban önálló, nonprofit szervezetként az Effie Worldwide lett a verseny jogtulajdonosa, melyet világszerte 51 országban rendeznek meg. Hazánkban 2002 óta kerül sor a nemzetközi standardnak megfelelő megmérettetésre a Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) jóvoltából.

Az Effie a globális marketingkommunikációs szakmában nagy elismertségnek örvend, ami fél évszázados fennállásának, átlátható, objektív és független értékelési rendszerének köszönhető.

Az Effie célja az olyan sikeres, hatékony marketingkommunikációs aktivitások és megoldások díjazása, melyek saját piaci környezetükben maximálisan beváltották a hozzájuk fűzött reményeket: bizonyítottan teljesítették, sőt túlteljesítették az eredetileg kitűzött és egyértelműen meghatározott célokat.

A pályázatok értékelését, a célokkal szembeni teljesítmény objektív bizonyítékait két fordulóban vizsgálja és pontozza egy közel 100 fős szakmai zsűri. Mivel az eredményeket alátámasztó adatok általában üzleti titkot képviselnek, a zsűri tagjai természetesen titoktartási kötelezettséget vállalnak. A pályázóknak őket kell tényekkel, számokkal meggyőzniük, amihez mindössze 8 perc áll rendelkezésükre. A verseny szellemének megfelelően tehát nemcsak a marketing aktivitásnak, hanem magának a pályázatnak, illetve prezentálásának is rendkívül hatékonynak kell lennie.

A benyújtandó pályaműnek 4 részből kell állnia.
Az összpontszámba a „Kihívás”, az „Ötlet” és a „Megvalósítás” egyenként 23,3%-os, míg az „Eredmény” bemutatása 30%-os súllyal számít bele. A súlyozás is tükrözi, hogy az Effie nem elsősorban a kreativitásról szól, a fókusz a hatékonyságon van.

Idén olyan cégek, illetve intézmények mellett, mint az Adaptive Media, Central Médiacsoport, display-store.hu, Gemius, Kantar Millward Brown, MTVA, New Age Advertising, Ringier Axel Springer és a Territory Influence, a Céges Édesség is támogatóként jelenik meg.

Büszkeség számunkra, hogy ilyen illusztris társaságban vehetünk részt, illetve olyan ügyet szolgálhatunk, amely a valós eredmények elismerésén keresztül a szakma továbbfejlődését célozza.

Nevezni a http://www.effie.hu/2019/ weboldalon lehet legkésőbb július 15-ig (május 20-ig early bird kedvezménnyel).
A díjátadó gálaestre november 15-én kerül sor.

mm mm
Author: mm mm

IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

Ne maradj le a legjobb ajánlatokról!

Iratkozz fel a hírlevelünkre! Két hetente kapsz majd levelet tőlünk, amiben a következőket találod:

  • termékajánlatok, akciók
  • szakmai cikkek az ajándékmarketing, a céges ajándékozás témájában
  • szakmai rendezvény ajánlók
Please wait…

Köszönjük a feliratkozást!

Az E-Könyvet a következő linken tudod letölteni: <a href="https://cegesedesseg.hu/wp-content/uploads/2020/12/Ceges-Edesseg-Adni-es-kapni-az-uzleti-eletben.pdf">Adni és kapni az üzleti életben – E – Könyv</a>