A szabadtéri rendezvényeken azért jelensz meg cégeddel kiállítóként, mert a terméked, szolgáltatásod szeretnéd egyre szélesebb körben ismertté tenni, és a márkádat építeni. Nem csak az a cél, hogy a potenciális célcsoportod információt szerezzen arról, mit kínálsz neki, ugyanígy fontos az is, hogy mindazok tudatában, akik már ismernek, elmélyítsd a márkád. Kiváló lehetőséget nyújtanak erre a márkázott céges ajándékok, különösen, ha kreatív és praktikus tárgyakat kínálsz leendő vevőidnek.
A céges ajándékkal akkor lehet a legjobban kitűnni, ha kreatív, ötletes terméket kínálsz a logóddal ellátva, olyan apróságot, amit a célcsoportod egyébként is szívesen használna. Így jó eséllyel a rendezvény után is megtartja, és újra és újra elé kerül a logód.
1. Legyező
A forró nyári napokon minden hűsítő kiegészítőnek örülünk. Legyezőből valószínűleg sokat összegyűjtött mindenki, így ez talán nem az az ajándék lesz, amit hosszan megőriz a megajándékozott. Ha viszont olyan rendezvényen jelensz meg, ahol nagyon célzott célcsoportod jelenik meg, akkor érdemes márkázott legyezőben gondolkodni. Szívesen elfogadják tőled, és ha mindenkivel tíz másik ember jön szembe, aki a te logóddal ellátott legyezővel hűsíti magát, akkor a márkád egy elég intenzív tudatosítást kap a leendő vevőid körében.
2. Halszemoptika
Ma már mindenki a telefonjával fotóz, és a közösségi média világában nagy a vágy, hogy különleges, igazán jó képeket készítsünk. A halszemoptika segítségével különleges vizuális hatást lehet elérni, amit – a rendezvény típusától függően – akár ott helyben nagyon szívesen kipróbálnak majd leendő vásárlóid. A telefonra csíptethető kis kiegészítő a logóddal ellátva nem csak a megajándékozott számára nyújt “marketing üzenetet”, de mindazoknak, akiket lefotóz a jövőben bármikor a kütyü segítségével.
3. Esőkabát
A szabadtéri rendezvények kellemetlen vendége lehet a nyári zápor: mindig vannak, akik nem készülnek fel előre, és nincs náluk semmi, ami megvédje őket a nyakukba zúduló esőtől. Ha te ilyenkor elő tudsz állni egy márkázott esőkabáttal, népszerűséged hamar magasra szökik. A gömb tokban tárolható poncsó szabású esőkabát praktikus kiegészítő, mert a táskára könnyedén felerősíthető. Ha leendő vásárlód kap tőled ilyet ajándékba, könnyen lehet, hogy állandó kiegészítőjévé válik.
4. Fa jojó
Családi rendezvény esetén, ahova a célcsoportod valószínűleg kicsi gyermekével érkezik, jó ötlet a gyerekeknek készülni meglepetéssel. A fa jojó olyan apróság, amire a gyerekeknek biztosan felcsillan a szemük, és szívesen elveszik a standodtól. Amikor aztán megunják a játékot, az a szülőknél köt ki: így a logód odakerül a célcsoportod elé. A fa játékot valószínűleg megőrzik, így ha nem csak a logód, de egy kreatív mintát is tervezel az oldalára, és vizuálisan valóban megnyerővé varázsolod, akkor a játék valóban a márkád építésének eszköze lehet.
5. Arcfestő stift
Ha sportrendezvényen jelensz meg, ahol magyar versenyzők is érdekeltek a nemzetközi mezőnyben, nagy népszerűségre tehetsz szert a nemzeti színű arcfestő stifttel. Ilyenkor mindenkit elfog a közös szurkolás láza, és azok is szívesen festenek magyar zászlót az arcukra, akik erre nem is készültek. A kis apróságot megőrzik emlékbe, vagy azzal a gondolattal, hogy legközelebb magukkal hozzák, így ismét egy olyan tárgyat adsz, amin a logód újfent szembejön majd a megajándékozottal.
5 + 1. Napszemüveg
Válassz egy divatos napszemüveget és lásd el a logóddal! Ezzel nem nagyon tudsz mellélőni: aki épp otthon hagyta a sajátját, az egy napsütéses nyári napon nagyon fog neki örülni, hogy ilyen kellemes kiegészítőt ajándékozol neki, és mindenki, aki körülötte van, látja majd a céged logóját. Napszemüvegből különben sem elég egy, kell egy minden táskába, egy az autóba, így biztos lehetsz benne, hogy használatban marad az ajándékod.
Valami másban gondolkodsz? Kérdésed van, tanácsra lenne szükséged?
Keress bizalommal!
+36 70 884 9470
