A promóciós ajándékok alkalmazása számtalan előnnyel jár. Közülük most azokat emeltük ki, amelyek kisebb és nagyobb vállalkozások számára egyaránt kiemelten fontosak lehetnek.

- Növeli a márka láthatóságát
A promóciós ajándékok lehetővé teszik, hogy a cégek viszonylag kis pénzügyi és időráfordítás mellett tudják a márkanevük ismertségét növelni a piacon. Az olyan használati tárgyakon – mint például egy toll, egy jegyzettömb, egy naptár stb. – megjelenített logóval (és esetleg szlogennel) nap mint nap találkozhatnak az emberek. Ennek köszönhetően olyan helyzetben, amikor termékvásárlásra vagy szolgáltatás igénybevételére kerül sor, könnyebben azonosítják a már ismert nevet, illetve nagyobb eséllyel jut maguktól is az eszükbe. - Segít az érdeklődők generálásában
Attól még, hogy egy promóciós ajándék nincs vásárláshoz kötve, hozzájárulhat az értékesítés növeléséhez. A szóróajándékként alkalmazott eszközök segítségével ugyanis felkelthetjük olyanok figyelmét is, akik addig egyébként nem érdeklődtek a termékeink vagy a szolgáltatásaink iránt. Az ilyen érdeklődőket pedig sokkal könnyebben tudjuk vásárlókká konvertálni, mint az olyan embereket, akik soha nem hallottak rólunk. - Hozzájárul az ügyfélkör bővüléséhez
Az elégedett vevők – még ha valószínűleg nem is olyan vérmesen, mint az elégedetlenek – szívesen megosztják a tapasztalataikat másokkal. Érdemes az ebben rejlő lehetőséget maximálisan kiaknázni, hiszen segítségükkel reklámköltség nélkül tudunk új potenciális ügyfeleket elérni. Sőt ezt sok esetben hatékonyabban tehetjük meg, hiszen egy ajánlást általában hitelesebbnek tekintenek, mint amikor a saját portékánkat dicsérjük. - Növeli az ügyfelek kötődését
Nem szabad megfeledkezni a hűséges vásárlók díjazásáról sem. Egy megfelelő ajándék tovább erősítheti az érzelmi kötődést, és közvetve – vagy akár közvetlenül is – ismételt vásárláshoz vezethet. Közismert tény, hogy kisebb energia- és pénzbefektetéssel jár a meglévő ügyfelek megtartása, mint újak akvirálása. Így ha lojális partnereinket jutalmazzuk, akkor önmagunkkal is jót teszünk. - Nem kerül sokba, és még az is bőven megtérül
A promóciós ajándékok egyik legvonzóbb sajátossága, hogy viszonylag csekély költséggel jár az előállításuk. Ráadásul a legtöbb egyéb marketingeszköznél jóval költséghatékonyabban alkalmazhatók.
Ennek köszönhetően használatukat nemcsak a közepes méretű és nagyvállalatok, hanem a kis- vagy akár a mikrovállalkozások is megengedhetik maguknak.
Ha segítségre lenne szükséged a megfelelő promóciós ajándék kitalálásában és/vagy kivitelezésében, fordulj hozzánk bizalommal!
