Új autóhoz jár a finom csoki

Az autókereskedések nemcsak az autók eladásával foglalkoznak, hanem ennél sokkal több rejlik bennük. Szolgáltatások tárházával segítik a leendő vásárlókat, hogy könnyebben döntsenek a választék között. Szervizelnek, eladnak, biztosítással és hitelügyintézéssel is foglalkoznak, de emellett nekik köszönhetően csere- és bérautók is rendelkezésre állnak. Szükség esetén még autómentést is vállalnak. Emellett természetesen figyelmet szentelnek a vendégekre is, hiszen több esetben is várakozniuk szükséges.

Logózott csokoládé az autókereskedésekben

Az autószalonok ma már modern várakozóval rendelkeznek. Itt fogadják a leendő vásárlókat, vagy a szolgáltatásaikat igénybe vevő vendégeket. Itt több kisebb várakozási pontot is kialakítanak, ahol lehetőség van étel- és italfogyasztására is. Több helyen vannak már kávéautomaták, de az exkluzívabb szalonokban már fel is szolgálják azt. Ezek mellé pedig logózott cukrot, kekszet és csokoládét adnak ajándékba.

Miért érdemes logózott csokoládét tartani az autókereskedésben?

Azért, mert ezzel a kis meglepetéssel amellett, hogy jobbá tesszük a leendő vásárló kedvét, még nekünk is hasznunkra válhat. Egy logózott csokoládé az autókereskedésben ugyanis amellett, hogy finom, számos információ elhelyezhető rajta. Bár a felülete kicsi, a kereskedés logója mellett feltüntethetjük a weblap címét, telefonszámot, illetve egyéb elérhetőséget is. Ezeken hirdethetjük akár az új járműveket is, nem utolsó sorban pedig rányomathatunk QR kódot is. Tulajdonképpen csak a képzeletünk szab határt annak, hogy milyen információt helyeztetünk el rajta.

Az adatok emlékeztető hatással bírnak, hiszen a vendégek magukkal is vihetik a csokoládét. A táskában több hétig is magukkal cipelhetik, többször megfoghatják és emlékezhetnek a kereskedésre és az ottani szolgáltatásokra. Ez a kis marketingeszköz tehát bár csak apróságnak tűnik, sokkal nagyobb hatása van a vendégekre, mint azt gondolnánk.

Milyen ízekben kaphatóak a logózott csokoládék?

A kis meglepetést többféle ízben is kínálhatjuk. Manapság van már passion fruitos, belga csokis, de a megszokott epres sem maradhat ki a repertoárból. Minél különlegesebb a finomság, annál kellemesebb élményben lehet részük a várakozó vásárlóknak. Ne feledjük, hogy az íz mellett lenyűgözhetjük őket azzal is, ha valamilyen módon feltüntetjük a csokoládé tartalmát. Ezek az édességek ugyanis magas százalékban tartalmaznak például C-vitamint. A többféle forma és csomagolás pedig még többet dobhat a kis marketingeszközön.

Az autószalonokban ma már tehát nem csak gépjárművet vásárolhatunk. A legtöbb helyen többféle szolgáltatással egészül ki a kínálat. Ilyen az ingyenes wifi, az étel és ital, az autómentés, a csereautó, illetve nem utolsó sorban a biztosítás- és hitelügyintézés. Az étel is ital kapcsán sok esetben már elég széles a repertoár. Vannak helyek, ahol automatákkal találkozhatunk, de vannak olyan kereskedések, ahol a felszolgált kávé mellé valamilyen finomsággal is szolgálnak. Ilyenek lehetnek a logózott csokoládék, amelyek amellett, hogy rendkívül finomak, tökéletes marketingeszköznek bizonyulnak.

mm mm
Author: mm mm

IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

Ne maradj le a legjobb ajánlatokról!

Iratkozz fel a hírlevelünkre! Két hetente kapsz majd levelet tőlünk, amiben a következőket találod:

  • termékajánlatok, akciók
  • szakmai cikkek az ajándékmarketing, a céges ajándékozás témájában
  • szakmai rendezvény ajánlók
Please wait…

Köszönjük a feliratkozást!

Az E-Könyvet a következő linken tudod letölteni: <a href="https://cegesedesseg.hu/wp-content/uploads/2020/12/Ceges-Edesseg-Adni-es-kapni-az-uzleti-eletben.pdf">Adni és kapni az üzleti életben – E – Könyv</a>