fbpx

Dupla haszon

Hogyan tudnak duplán is hasznot hajtani az üzleti és reklámajándékok? Egyrészt hasznosak lehetnek a megajándékozottak számára, másrészt pedig üzleti hasznot hoznak az ajándékot adó cégnek. Lássuk hogyan!

Talán nem kell különösebben magyarázni, hogy a jól kiválasztott és jó minőségben kivitelezett üzleti és reklámajándékok örömet szereznek azok számára, akik megkapják őket. A kellemes élmény mellett ugyanakkor – az ajándék jellegétől függően – kisebb-nagyobb mértékű használati értéket is nyújtanak számukra. Elég, ha egy asztali naptárra, egy pendrive-ra, egy esernyőre vagy más hasonló dologra gondolunk.

Sejthető, hogy azoknak a vállalkozásoknak is megéri a dolog, amelyek üzleti és reklámajándékba invesztálnak, hiszen máskülönben nem költenének rá. Mivel esetleg nem minden vonzata magától értetődő mindenki számára, érdemes egy kicsit részletesebben taglalni, milyen formában tudnak üzleti hasznot termelni ezek a reklámtárgyak.

Elégedett vásárlók
Aki ajándékot kap, az joggal érzi úgy, hogy fontos a másik fél számára, megbecsülik őt. Kereskedelmi viszonylatban az ilyen emberek elégedett vevőként a jó hírünket keltik a saját környezetükben, ők maguk pedig jó eséllyel térnek vissza hozzánk a későbbiekben is.

Magasabb elérés
Ha valakit megajándékozunk, akkor nemcsak ő fog találkozni a marketing üzenetünkkel, hanem a családtagjai, barátai, munkatársai is. Gyakorlatilag bárki, aki csak egyszer is látja nála a reklámajándékunkat. Ezek után talán nem is annyira meglepő tény, hogy a promóciós ajándékok más reklámeszközökhöz viszonyítva jóval nagyobb láthatóságot biztosíthatnak a márkánknak.

Szóbeszéd marketing
Az üzleti és reklámajándékokban benne van a potenciál, hogy a megajándékozottakon keresztül a cégünk, illetve a márkánk híre exponenciálisan terjedjen. Egy okosan átgondolt ajándékozási stratégia eredményeként akár beszédtémává is válhatunk bizonyos körökben. Ez magasabb márkaismertséghez, közvetve pedig nagyobb forgalomhoz vezethet.

Pozitív márkakép
Egy márka pozitív imázsának kialakításához általában hosszú éveken át végzett szívós munkára van szükség. A vásárlók véleményformálásához a promóciós ajándékok is hozzájárulnak. Ha az ő szempontjaikat tekintjük elsődlegesnek, és hasznos ajándékokat adunk nekik, akkor pozitív kép fog kialakulni a fejükben a márkánkkal kapcsolatban.

Hosszantartó hatás
Ha az üzleti vagy reklámajándékunk hasznosnak bizonyul a megajándékozottak számára, akkor akár éveken keresztül is megtarthatják és használhatják azt. Ez egyben azt is jelenti, hogy hosszú időn keresztül aktívan él a tudatukban a márkánk, és folyamatosan újabb és újabb emberek számára válik láthatóvá, megismerhetővé. Vajon létezik még egy marketingeszköz, ami erre képes?

Ha Te is szeretnél duplán hasznot termelni, szimplán csak annyit kell tenned, hogy megkeresel bennünket. Itt rögtön meg is találsz… 😉

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE!

Maholnap nőnap!

Már kifelé megyünk a télből, hamarosan itt a tavasz, és vele érkezik március 8., a nemzetközi nőnap, a nők iránti tisztelet és megbecsülés kifejezésének napja.

Tovább olvasom »

Árajánlat gombnyomásra

Ha nem jártál az utóbbi időben a weboldalunkon (a cegesedesseg.hu-n), akkor talán nem is tudsz róla, hogy a kínálatunkban szereplő üzleti és reklámajándékokra az általad

Tovább olvasom »

Dupla haszon

Hogyan tudnak duplán is hasznot hajtani az üzleti és reklámajándékok? Egyrészt hasznosak lehetnek a megajándékozottak számára, másrészt pedig üzleti hasznot hoznak az ajándékot adó cégnek.

Tovább olvasom »
Close Menu

ÁRKALKULÁCIÓ

E-MAIL:
hello@cegesedesseg.hu

TELEFONSZÁM:
+36 70 884 9470

Töltsd ki az űrlapot és e-mailben már megy is az ajánlat