Az élet vize

Testünk tömegének több mint 50%-a víz. Ez azt is jelenti, hogy a hidratáltság megőrzése az egyik legfontosabb dolog, amit a szervezetünk egészséges működése érdekében tehetünk. Már egy enyhe fokú dehidratáltság is okozhat fáradtságérzetet, vagy akár szédülést és émelygést. Súlyos esetben a kiszáradás életveszélyes lehet, különösen az idősek és a krónikus egészségügyi problémákkal küzdők számára. Szerencsére rengeteg módja van annak, hogy biztosítsuk szervezetünk folyadékellátását. Van olyan megoldás is, amely nemcsak egészségügyi, hanem üzleti haszonnal is jár…

Mátrai Mariann vagyok, a Céges Édesség és a Gift House Studio alapítója.
1995 óta a marketing egy speciális területére fókuszálok: az üzleti és reklámajándékokra.

A víz alapvető szerepet játszik az életünkben.
Az emberi szervezetben szinte minden folyamathoz nélkülözhetetlen: a hőmérséklet szabályozásától kezdve a tápanyagok sejtekbe történő juttatásán át a salakanyagok távozásáig. Éppen ezért létfontosságú, hogy eleget fogyasszunk belőle.

Bár munka közben talán nem is gondolunk rá, szervezetünk folyamatosan folyadékot veszít a légzésen, az izzadáson és az anyagcserén keresztül. Ha nem figyelünk oda, akkor ennek eredményeképpen a nap végére kissé ki is száradhatunk.
A legtöbb felnőttnek ezért naponta kb. 2,5 liter (vagyis mintegy 8-10 pohár) folyadékot kellene fogyasztania.

A fenntarthatóság ügye mellett az egészségmegőrzés fontosságának hangsúlyozása volt a másik meghatározó szempont, amikor úgy döntöttünk, hogy korlátozott ideig rendkívül kedvező feltételekkel kínálunk a meglévő és leendő megbízóink számára logózható kulacsokat.

Ez a reklámajándék nagyszerű módja a márka népszerűsítésének.
Nem lehet vele mellélőni, hiszen mindenki iszik vizet. Ráadásul sokan közülük palackot tartanak az asztalukon vagy hordanak magukkal. Miért ne lehetnének ezek olyanok, amelyeken a Ti márkátok logója és/vagy egyéb marketingüzenete látható?

Minden alkalommal, amikor a megajándékozott vevőitek, ügyfeleitek vagy egyéb üzleti partnereitek a kulacsból isznak, eszükbe fognak jutni az általatok kínált termékek vagy szolgáltatások. Ennek eredményeként pedig jóval nagyobb eséllyel fognak a későbbiekben is visszatérni hozzátok.

Sőt, mivel senki nem titokban szokott vizet inni, szinte garantált, hogy mások szeme is megakadjon a kulacs felületére nyomott marketingüzeneten. Ennek köszönhető, hogy a logózott palackok akár éveken át ezernyi embert elérve ingyenes reklámfelületként is funkcionálnak.

Ha tehát logózott kulacsot adtok ajándékba a vevőiteknek, ügyfeleiteknek, egyéb üzleti partnereiteknek vagy akár a saját munkatársaitoknak is, azzal a megajándékozottak egészségmegőrzését is szolgáljátok, és mindezt feléjük és a külvilág felé is jól láthatóan kommunikáljátok.

Jelenleg kétféle sportosan elegáns kulacsot ajánlunk a figyelmetekbe.
Az egyik 5 dl űrtartalmú üvegpalack nyomtatható neoprén huzattal.
A másik egy szintén nyomtatható, illetve lézergravírozható, 3 dl-es alumínium kulacs.

10, illetve 6 féle színben érhetők el, így szinte bármilyen arculati igénynek megfelelnek.
Mindkettő már 50 darabtól rendelhető, így nem kell hozzájuk nagy költségvetéssel rendelkezni.

További információért, kérjük, látogass el erre az oldalunkra.

Ha pedig bármilyen kérdésed lenne, keress meg bizalommal személyesen!

Ha szeretnél rendszeresen hasznos információkat kapni az aktuális reklámajándék és egyéb marketing témákról, iratkozz fel a Céges Édesség / Gift House Studio hírlevelére. Ráadásul ha ezt most teszed meg, emailen azonnal megkapod az Adni és kapni az üzleti életben – Az üzleti ajándékozás „illemszabályai” című e-könyvet, ami segíteni fogja az eligazodásodat ezekben a kérdésekben. Kár lenne lemaradnod róla… 🙂

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE!