A reklámhatékonyság Oscar-díját támogattuk

Néhány napja került sor az Effie Awards díjátadó ünnepségére a budapesti Várkert Bazárban, melyen a támogatók között szereplő Céges Édességet tulajdonosunk, Mátrai Mariann képviselte.

A Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége közös szervezésében lebonyolított 18. magyarországi Effie Díjátadó Gálaesten a Platina Effie díjat a Soproni márka nyerte el hatékony kommunikációjával. Rajtuk kívül további 42 elismerést osztottak ki, valamint kihirdették a Microsoft Innovációs Különdíj nyertesét, az Év Megbízóját és az Év Ügynökségét is.

A „Marketing Oscar”-ként is emlegetett, 50 évvel ezelőtt New Yorkban alapított versenyt jelenleg 50 országban rendezik meg. A hazai megmérettetésen idén 6 Arany, 3 Ezüst és 11 Bronz Effie született, valamint 22 Finalista is elismerésben részesült. A díjátadó gálára mintegy 300 vendég jelenlétében került sor a Várkert Bazárban november 4-én este.

A nevezési feltételeket és a pályaművek értékelését az Effie Worldwide iránymutatásai alapján alakították ki a hazai szervezők. A pályázóknak részletes hatékonysági esettanulmányt kellett benyújtaniuk, amelyekben az adott időszakban Magyarországon futott olyan kampányaikat kellett bemutatniuk, amelyek igazolhatóan sikeresek és hatékonyak voltak. A pályaművek értékelése – közel 100 vezető beosztású marketingkommunikációs szakember részvételével – két fordulóban zajlott.
Az Effie az egyetlen olyan szakmai megmérettetés, ahol a marketing célok hatékony megvalósítása áll a fókuszban.

Idén a Platina Effie-t a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. Soproni márkájának, a Hosszú távú hatákonyság kategóriában aranyat nyert, „Ami közös bennünk” platform alatt futó kommunikációja kapta. Az alkotók az ACG, a Publicis/Starcom, a Bistro és az Uniomedia volt.

A nemzetközi Effie Index pontrendszerét alkalmazva idén már a hazai megmérettetésen is összegezték a versenyen elért eredményeket, és az elért pontszámok alapján kihirdették az Év Megbízója és az Év Ügynöksége elismeréseket is. 2019-ben az Év Megbízója a Vodafone Magyarország Zrt., az Év Ügynöksége az ACG lett.

Idén először került átadásra a Microsoft Innovációs Különdíj, amelyet azok az alkotók kapnak, akik az új infokommunikációs technológiák innovatív, úttörő módon való alkalmazásával példaértékűen valósítottak meg sikeres marketing aktivitást.
Az Innovációs különdíjat megosztva kapta az UPC „Digitális finomhangolás az online értékesítés növelése érdekében” és az Erste Bank „A személyi kölcsön személyiségűek (személyiség alapú mikro-szegmentáció)” kampánya. Az alkotók a Reprise Digital Hungary és az OMD Hungary, illetve a Wavemaker Hungary és a Datalyze Research voltak.

A nemes szakmai célok ismeretében örömmel vállaltuk el a felkérést, hogy a verseny idei fordulójában támogatóként vegyünk részt.


Ha Te is szeretnéd növelni vállalkozásod marketinghatékonyságát, keress meg bennünket bizalommal. Szakterületünk, az üzleti és reklámajándékozás az egyik olyan terület, amely különösen költséghatékonysági szempontból páratlan lehetőségeket kínál.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük