A céglogós édesség előnyei

A céglogóval ellátott édességek nemcsak ízletes ajándékok, hanem hatékony marketingeszközök is – ezért igazi jolly jokerek a marketingesek kezében, különösen akkor, ha rendezvényre mentek, kiállítók lesztek, vagy csak szeretnétek növelni a láthatóságotokat. De mik a céglogós édességek konkrét előnyei? Íme, egy szemfelnyitó cikk.

Sztoritime

Nemrég voltam egy rendezvényen, ahol számos kiállító készült szuper standokkal azért, hogy felhívják magukra a figyelmet, építsék a brandjüket és a lehető legtöbb kapcsolódást érjék el. Természetesen mindegyik cég készült apró meglepetésekkel, marketingtrükkökkel ahhoz, hogy „leadeket” gyűjtsenek, érdeklődőket. A legsikeresebb az a stand volt, ahol egy – egyébként logózott -csokoládét kapott az, aki megadta az e-mail címét, de tettünk egy „csavart” a csoki csomagolásával. Ha érdekel, hogy mi volt ez a csavar, akkor itt érhetsz el: https://cegesedesseg.hu/kapcsolat/

Kétségtelen, hogy a céglogós édesség szuper marketingeszköz, de van még néhány előnye.

Erősíti a márka láthatóságát

Sokszor hallottad már ezt a megfoghatatlannak tűnő fogalmat a brandépítőktől. Mármint azt, hogy ez fontos. A logózott édességek egyik legnagyobb előnye, hogy – ellentétben más megoldásokkal – tényleg segítenek növelni a márkád láthatóságát. Amikor egy ügyfél vagy üzleti partner kap egy egyedi csokoládét vagy cukorkát, azonnal kapcsolatba kerül a cég vizuális identitásával. (Hiszen rajta lesz a logód, a weboldalad, a színeid). A kapott édességeket gyakran osztják meg családtagokkal, barátokkal vagy kollégákkal, így a logód még az előre elvártnál is szélesebb közönséghez juthat el. Egy céges rendezvényen, konferencián vagy kiállításon az ilyen ajándékok hozzájárulhatnak ahhoz, hogy a márka a résztvevők emlékezetében maradjon.

Az édesség örömforrás

Hivatalosan írunk. Az édességek fogyasztása örömet okoz (örömhormont szabadít fel), így az emberek tudat alatt pozitív érzéseket társítanak hozzájuk. Egy csokoládé vagy cukorka elfogyasztása közben az ügyfél kellemes élményt él át, amit tudat alatt összekapcsolhat az adott céggel. Ez a pszichológiai hatás hosszú távon elősegítheti a vásárlói lojalitás kialakulását. A boldogságérzet, amit az édességek nyújtanak, megerősítheti a márkával kapcsolatos pozitív érzelmeket, és növelheti annak vonzerejét.

Szóval finom. És emlékezetes.

Számtalan lehetőséged van

A logózott céges édesség nem unalmas mert rendkívül sokféle formában elérhetők, így könnyen igazíthatók az adott márka arculatához és az ügyfélkörhöz is. Egy olyan rendezvényre, ahol nagyon sokan lesznek az ajándékot „szórhatod, mint a cukorkát”, merthogy tényleg lehet cukorka. A partnereidet „hátrahívhatod”, hogy egy különleges, egy izgalmasabb édességgel lepd meg. És még arra is van lehetőséged, hogy egyes rendezvényekhez tematikusan válassz édességet.

A céglogós édesség költséghatékony

A logózott édességek költséghatékony marketingmegoldások, mivel kedvező az áruk, miközben komoly a hatásuk. Egy reklámkampány vagy egy online hirdetés jelentős költségekkel jár, és az eredmények sem mindig azonnaliak. Ezzel szemben egy finom csokoládé vagy cukorka gyorsan eléri a fogyasztót, és azonnali pozitív hatást vált ki. A kedvező ár-érték arány miatt a kisebb vállalkozások számára is elérhető lehetőség, amely növeli a márkaismertséget és megerősíti az ügyfélkapcsolatokat.

Növeli a vásárlói elégedettséget

A céglogós édességeket bevetheted az online és az offline marketingedbe is. Képzeld el, hogy minden megrendelt – online – termék mellé meglepetésnek becsomagolsz egy céglogós csokit, egy céglogós cukrot. Vagy az offline boltodban vásárlóknak adsz ajándékba.

Az emberek szeretik, ha törődnek velük, és ha egy cég apró, kedves meglepetéssel kedveskedik, az bizalmat és lojalitást építhet. A meglepetés és az öröm érzése fokozza az ügyfélélményt, ami növeli az esélyét annak, hogy a vásárló visszatérjen, és a vállalat szolgáltatásait vagy termékeit újra igénybe vegye.

 

Számtalan szuper céglogós édességünk van. Kattints és nézd meg őket, válaszd ki a hozzád illőt és nyűgözd le a partnereket, érdeklődőket, vásárlókat.  

https://cegesedesseg.hu/

 

Találd meg nálunk a megfelelő logózott céges ajándékot.

Aniko
Author: Aniko

IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!

Ne maradj le a legjobb ajánlatokról!

Iratkozz fel a hírlevelünkre! Két hetente kapsz majd levelet tőlünk, amiben a következőket találod:

  • termékajánlatok, akciók
  • szakmai cikkek az ajándékmarketing, a céges ajándékozás témájában
  • szakmai rendezvény ajánlók
Please wait…

Köszönjük a feliratkozást!

Az E-Könyvet a következő linken tudod letölteni: <a href="https://cegesedesseg.hu/wp-content/uploads/2020/12/Ceges-Edesseg-Adni-es-kapni-az-uzleti-eletben.pdf">Adni és kapni az üzleti életben – E – Könyv</a>

A csokoládé története

Willy Wonka, a híres csokoládégyáros, Roald Dahl “Charlie és a csokigyár” című klasszikus meséjében szerepel. A történet középpontjában Charlie Bucket, egy szegény kisfiú áll, aki álmodozik arról,

Tovább olvasom »