Vállalkozás járvány idején

Napról napra újabb híradások jelennek meg a koronavírus terjedésével kapcsolatban. A problémát nyilvánvalóan komolyan kell vennie az egyéneknek, a kisebb-nagyobb közösségeknek, államoknak és nemzetközi szervezeteknek egyaránt. Mindent meg kell tenni az egészségügyi, társadalmi és gazdasági hatások csökkentése érdekében. Egyet nem szabad tenni: pánikolni, és fejvesztve menekülni a semmibe…

A COVID-19, közismert nevén koronavírus járványa 2019 decemberében tört ki Kína Wuhan tartományában, és azóta valamennyi kontinensen felütötte a fejét. Világszerte már bőven meghaladta a százezret a fertőzöttek száma, és sajnos több mint négyezren el is hunytak a betegség következtében.
Jó hír ugyanakkor, hogy a gyógyultak száma már átlépte a 65000-et, és remélhetőleg az idő múlásával az arány tovább fog javulni.

A fenti számok jól tükrözik, hogy nem szabad félvállról venni ezt a járványt (sem).
Mára már egyébként is szinte mindenkit érint ilyen vagy olyan formában. Nem jelentenek kivételt ez alól a kis- és középvállalatok, de még az egyszemélyes vállalkozások sem (hogy a helyi és multinacionális nagyvállalatokat már ne is említsük).
Fontos, hogy mindenki a maga területén mindent megtegyen a fertőzés megfékezése érdekében. Ahol tehetik, ott előbb vagy utóbb átállnak az otthoni munkavégzésre, a nagyobb létszámú rendezvényeket elhalasztják, jó eséllyel szünetelni fog az iskolai oktatás is…

Ilyen körülmények között sem szabad azonban megfeledkeznünk a jövőről. Ha nem is heteken, de hónapokon belül azért remélhetőleg normalizálódni fog a helyzet. A járvány alakulásáról biztosat persze senki nem tudhat.
Azt viszont igen, hogy gazdasági vonatkozásokban is ma kell megtennünk mindazt, ami a holnap biztosítékát jelenti. Nem szabad homokba dugni a fejünket, és pánikszerűen behúzni vállalkozásunk kézifékjét. Éppen ellenkezőleg, meg kell ragadni azokat a lehetőségeket, amelyekkel a várhatóan kiszélesedő gazdasági válságra fel tudjuk készíteni a cégünket.

Emlékezzünk 2008-ra! Akik akkor dacolva minden nehézséggel a jövőre fókuszáltak, és a fékezés helyett inkább fokozták az erőfeszítéseiket az üzletük fejlesztése érdekében, nyertesként jöttek ki belőle.

A Céges Édesség a maga szerény eszközeivel az ehhez hasonló erőfeszítéseket szeretné támogatni azzal, hogy március végéig 10% kedvezményt biztosít valamennyi termékének árából, amennyiben a megrendelést online ajánlatkérés előzi meg. Árkalkulátorunkat abból a célból hoztuk létre, hogy visszatérő és új ügyfeleink dolgát egyaránt megkönnyítsük. A kényelem és gyorsaság mellett most egy újabb szempont szól a használata mellett: megrendelőink akár otthonról, az interneten keresztül is hatékonyan intézhetik az üzleti és reklámajándékaik megterveztetését és legyártatását.


Ha szeretnél rendszeresen hasznos információkat kapni az aktuális reklámajándék és egyéb marketing témákról, iratkozz fel a Céges Édesség / Gift House Studio hírlevelére. Ráadásul ha ezt most teszed meg, emailen azonnal megkapod az “Útmutató a reklámajándékozáshoz kis- és középvállalkozások számára” című e-könyvet, ami segíteni fogja az eligazodásodat ezekben a kérdésekben. Kár lenne lemaradnod róla… 🙂

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE!

Felfedeztük a CS-vitamint! 😉

Reméljük, hogy április elsején belefér egy ilyen tréfás cím. Természetesen nincs olyan, hogy CS-vitamin, így fel sem fedezhettük. Létezik viszont helyette olyan csokoládé, ami C-vitamint

Tovább olvasom »

Élet a home office idején

Két hete hirdetett veszélyhelyzetet a kormány, aminek eredményeként a legtöbb cég komoly lépéseket volt kénytelen tenni a munkaszervezés területén. Nagyon sok helyen azoknak a munkatársaknak,

Tovább olvasom »

„Találkozunk” a webshopban

Egyre több, korábban a hagyományos kereskedelemre fókuszáló márka és fizikai üzlettel rendelkező vállalkozás keresi lázasan a megoldást arra, hogyan tudná csökkenteni forgalmának visszaesését. A várhatóan

Tovább olvasom »