Reklámcsoki előnyei KKV cégeknek

Amikor vendégségbe megyünk valakihez, nem mehetünk üres kézzel. Ha nem közeli rokon, akkor csokit vagy gyümölcsöt viszünk, igaz?
A leendő vevő, leendő partner olyan, mint egy távoli ismerős, akivel szeretnénk összebarátkozni egy kicsit. Az első lépés felé egy udvarias ajándék.
A reklámcsoki az a lépés, amivel elkezdünk közeledni egymás felé. A csoki lesz az, amiről megjegyez bennünket és emlékezni fog ránk.

Reklámcsoki előnyei

Képzeld el, hogy belépsz egy szállodai szobába, és a párnán ott az üdvözlő csoki. Kedves dolog, ugye? Vagy, amikor egy üzleti megbeszélésen vagy prezentáción, az asztalon ott egy egész csokiból rakott piramis. Máris emlékezni fogunk rá, hetekkel később is, ugye?

Nem átlagos a reklámcsoki

A céges toll, céges jegyzettömb, kulcstartó már annyira mindennapos, hogy a színét sem tudjuk később visszaidézni. De az ízek és az illatok kitörölhetetlen nyomot hagynak. Ezért egy céges reklámcsoki több előnyhöz is juttathat.

Tehát a reklámcsoki egyik előnye, hogy egy kicsit más, mint egy toll vagy egy bögre, kitűnhetsz vele a tömegből.

Reklámcsoki több változatban

A másik előnye, hogy a végtelenségig variálható. Olyanok lehetünk, mint Gombóc Artúr. Kicsi csoki, nagyobb csoki, mogyorós csoki, lyukas csoki… Számtalan lehetőségünk van az egyszerű kocka reklámcsokitól, a vitaminnal dúsítotton át, a különlegességekig: ízesített, színezett csodákkal lephetjük meg partnereinket, kollégáinkat.

Az alkalomhoz illő reklámcsokoládé

A harmadik, hogy abszolút testreszabható. Nem csupán logózható, hanem különleges alkalmakra átszínezhető, más külsővel újra odaajándékozható. Ha már bevált és jók a visszajelzések, jó alap lehet a reklámcsoki a megfelelő csomagolással az alkalomhoz illő ajándékcsomagokba vagy a szezonális kínálótálakba.

Reklámcsokinak mindenki örül

A negyedik előnye, hogy szó szerint bárkinek ajándékozható, kortól és nemtől függetlenül. A csokit az emberek többsége szereti, de nem leszünk unalmasak, ha a fent már említett variációkat kínáljuk. A legtöbb termék vagy szolgáltatás típus mellé remek választás.

Reklámcsoki kisvállalkozásoknak is

Nem kell nagy multinak lenni ahhoz, hogy saját reklámcsokoládéd legyen! Nem tonnás mennyiségekben kell gondolkoznod. A kis 5g-os reklámcsokoládé nagyobb mennyiségben is kis helyet foglal és az ára sem egetverő. Kis- és középvállalkozások is beilleszthetik a marketingbüdzséjükbe az árát, bátran kipróbálhatják ezt a marketingeszközt is!

Reklámcsoki hátrányai

A reklámcsokival a leltárnál lehet gond, mert a kollégák is szeretni fogják, és a csoki gyakran… csak úgy elpárolog.

A reklámcsoki kaphat olyan kritikát, hogy hizlal, ezért rengeteg szolgáltatás mellé nem passzol. Ám ez nem igaz, hisz az edzőtermekhez azért passzol, mert kell valami jutalom, ami miatt kibírjuk az edzést, nemigaz?

És végül, óvatosan kell vele bánni, mert a csoki nem csak a szádban olvad.

Összegezve

A reklámcsoki jó választás a hétköznapokban szóróajándéknak és a különleges alkalmakra is. A reklámcsoki előnye, hogy nem csak a szem látja, de érezhető az íze, és tapasztalható az illata is, ráadásul endorfint ad ajándékba. Ezzel négyszerezi a hatását és emlékezetsebbé válik, mint a szokásos reklám toll vagy bögre.

IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE!