Akár tetszik, akár nem, napjainkban sokan vagyunk rákényszerülve arra, hogy jól megszokott munkahelyünk helyett otthonról dolgozzunk. Még ha azok táborába is tartozunk, akik nem örülnek neki, viszonylag könnyű belátni, hogy vitathatatlan előnyökkel jár. Ugyanakkor ennek az életmódnak a rajongói sem tagadhatják le a hátulütőit. Mik ezek, és mit tehetünk azért, hogy minimalizáljuk a hatásukat?
Ha home office-ban dolgozunk, akkor nagyon kellemes, hogy nem kell reggel-este utazgatásra pazarolni az időnket. Az sem utolsó, hogy nem szükséges a kollégáinkhoz alkalmazkodnunk, hiszen ha bárki is nyaggat napközben, az legfeljebb a kutyánk. Akinek még az sincs, azt a kutya se… 😉
A pozitívumok mellett viszont vannak olyan tényezők, amikkel korábbi tapasztalat híján sokan nem számoltak.
Az alábbiakban három olyan dolgot emelünk ki, melyek – a jelenlegi járványhelyzettől függetlenül – szinte mindenkit érintenek, aki home office-ban dolgozik.
- Nem fogják tiszteletben tartani a munkaidőnket
Sok családtag úgy gondolja, hogy ha nem megyünk el otthonról dolgozni, akkor tulajdonképpen bármire ráérünk. Ezért nekünk kell elintézni minden, a háztartással kapcsolatos teendőt. Nehezen értik meg, hogy otthon is a munkánknak kell szentelnünk X órát mindennap, így aztán ez odáig fajulhat, hogy a sok egyéb teendő miatt éjszakába nyúlóan vagyunk kénytelenek dolgozni, hogy a feladatainkat határidőre elvégezhessük. - Magányosnak érezhetjük magunkat
Ha egy irodában sokakkal együtt dolgozunk, semmi nem hangzik jobban az otthonról végzett munkánál. Amikor viszont ez valósággá válik, rádöbbenünk, hogy az elektronikus kommunikáció nem képes teljes mértékben pótolni a személyes kapcsolatokat. Elszigeteltnek érezhetjük magunkat, sőt akár gyötrő „honvágyat” is érezhetünk fizikai munkahelyünk iránt. - Zavar az erőben…
Azt gondolhatnánk, hogy a kollégák és a meetingek hiányában sokkal produktívabb leszünk – valójában azonban gyakran ennek az ellenkezőjét tapasztalhatjuk. A saját lakásunkban amerre csak nézünk, zavaró körülményeket találunk: a gyerekeink, más családtagjaink, a családi kedvencek és persze a háztartási teendők. Velük mindennap meg kell „küzdenünk” annak érdekében, hogy a munkánkkal is haladhassunk.
Ha saját vállalkozásunk van vagy vezető állást töltünk be egy cégnél, akkor lehetőségünk van arra, hogy legalább a munkatársaink számára ellensúlyozzuk egy kicsit ezeket a negatívumokat.
Borítékban (akár postai úton) küldhetünk nekik olyan apróságokat, amelyek segítségével jó érzést válthatunk ki bennük, erősíthetjük az egy csapathoz tartozás érzetét, sőt még az egészségük védelméről is gondoskodhatunk. Ilyen ajándékok lehetnek például a csokoládék és más édességek, a praktikus használati tárgyak és a kézfertőtlenítők, illetve a szájmaszkok.
Vedd fel velünk a kapcsolatot, és szívesen adunk további ötleteket és tanácsot a megfelelő céges ajándék kiválasztásához.
A Céges Édesség a járvány által gazdaságilag sújtott vállalkozások iránti szolidaritásból, valamint az érintésmentességet biztosító digitális megoldások népszerűsítése érdekében a kormány által kihirdetett veszélyhelyzet visszavonásáig 10% kedvezményt biztosít valamennyi termékének árából, amennyiben a megrendelést online ajánlatkérés előzi meg. Árkalkulátorunkat abból a célból hoztuk létre, hogy visszatérő és új ügyfeleink dolgát egyaránt megkönnyítsük. A kényelem és gyorsaság mellett most egy újabb szempont szól a használata mellett: megrendelőink akár otthonról, az interneten keresztül is hatékonyan intézhetik az üzleti és reklámajándékaik megterveztetését és legyártatását.
Ha szeretnél rendszeresen hasznos információkat kapni az aktuális reklámajándék és egyéb marketing témákról, iratkozz fel a Céges Édesség / Gift House Studio hírlevelére. Ráadásul ha ezt most teszed meg, emailen azonnal megkapod az “5 ok, amiért járvány idején is használj reklámajándékot” című e-könyvet, ami segíteni fogja az eligazodásodat ezekben a kérdésekben. Kár lenne lemaradnod róla… ?